Dejlig McQueen fest:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
8 svar
7 synes godt om
17. maj 2013

MyLove E

Så er dagplejen lige gået hjem, Elias er lagt ud og sove ja og mor har smidt sig under dynen

Det har været en skøn fødselsdags fest for Elias. Han har bygget sig med alle de andre
De lege meget inde men kom også ud og fik brændt lidt krudt af

Da de kom fik de små frugt skåle, hvilket var et HIT. Da de havde været ude og lege fik de pindemadder. Min mand og jeg havde smurt 216 pindemadder. ( jeg er virkelig træt nu)

Elias var vild med at kunne gå hen og ta en mad og sætte sig og spise den og så kunne gå hen og finde en nu

Nu er det slap af tid...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

MyLove E

:-)

Anmeld

17. maj 2013

esioul

Tauf skriver:

Så er dagplejen lige gået hjem, Elias er lagt ud og sove ja og mor har smidt sig under dynen

Det har været en skøn fødselsdags fest for Elias. Han har bygget sig med alle de andre

Da de kom fik de små frugt skåle, hvilket var et HIT. Da de havde været ude og lege fik de pindemadder. Min mand og jeg havde smurt 216 pindemadder. ( jeg er virkelig træt nu)

Elias var vild med at kunne gå hen og ta en mad og sætte sig og spise den og så kunne gå hen og finde en nu

Nu er det slap af tid...

Hvor dejligt. Ser så lækkert ud

Anmeld

17. maj 2013

banana3

Tauf skriver:

Nu er det slap af tid...

Hvor er det bare fint, det lyder til at lillemanden har haft en helt fantastisk dag

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

esioul skriver:

Hvor dejligt. Ser så lækkert ud

Mange tak:-):-) Kan godt lide det lidt anderledes:-):-)

Anmeld

17. maj 2013

B&J

sikke en dejlig Mc Queen fest i har haft lyder det da til og sikke dejligt med en masse små madder

Anmeld

17. maj 2013

Silas&Mille

Tillykke med knægten.

Og hvor der det ud til at have været en god fest.

Men nu er jeg nysgerrig, for 216 pindemadder lyder godt nok af mange. Hvor mange var der til at spise dem og hvilken alder?

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

Silas&Mille skriver:

Tillykke med knægten.

Og hvor der det ud til at have været en god fest.

Men nu er jeg nysgerrig, for 216 pindemadder lyder godt nok af mange. Hvor mange var der til at spise dem og hvilken alder?

Mange tak:-)

Ja var mange De var 7 (6 spisene) børn og 5 voksne. 2 på et år 3 på 2 år og på næsten 3.
Vi regne ud efter at 4 store spise ca 5 halve hver og de er vi voksne også og 3 halv til de små.

Men de spiste ikke så meget. Så vi invitere en fra min mødre gruppe og hendes søn og mand til aften.

Så vi sad på gulve igen og spiste hyggeligt

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

B&J skriver:

sikke en dejlig Mc Queen fest i har haft lyder det da til og sikke dejligt med en masse små madder

Det var rigtig hyggeligt:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.