Ondt i lend og ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

Anonym trådstarter

Uge 34

Hej jeg har gennem dagen haft ondt i både lend og ryg - kommer og går,. nogle der kan sige mig om det evt er tegn på fødsel ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Anonym trådstarter

ingen ?

Anmeld

17. maj 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Uge 34

Hej jeg har gennem dagen haft ondt i både lend og ryg - kommer og går,. nogle der kan sige mig om det evt er tegn på fødsel ?

Ved ikke om det ligefrem er tegn på fødsel, det kan også skyldes bækkenløsning eller at du har været for aktiv. 

Jeg havde også ondt i både lænd og ryg gennem hele min graviditet og det resulterede ikke i fødsel, jeg blev sat igang

Anmeld

17. maj 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Uge 34

Ved ikke om det ligefrem er tegn på fødsel, det kan også skyldes bækkenløsning eller at du har været for aktiv. 

Jeg havde også ondt i både lænd og ryg gennem hele min graviditet og det resulterede ikke i fødsel, jeg blev sat igang

Anmeld

17. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Uge 34

jeg havde det et stykke tid op til fødsel. kan være den ekstra vægt man slæber på men selvfølgelig også noget man skal være opmærksom på. hvis det bliver krampe aktige smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.