Suprise suprise!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

twinsmama

Hej piger,, tænkte på om der nogensinde er nogle af jer eller nogen i kender der har fået at vide i venter en dreng og føder en pige eller omvendt.. eller til den ene scanning får at vide det et køn og til den anden scanning får
at vide det er et andet køn... knuzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Vibeke Henriksen

Hej Twinsmama.
Ja jeg kender nogen der har prøvet det.
Vi har et vennepar som fik at vide at de ville få en pige.
Men da hun fødte fik de en dreng.
Så alle  barsels gaver var pakket i lyserødt papir. UPS.
Så de havde travlt med at komme hjem og pakke dem om. Hi hi.
Knus fra Vibeke.

Anmeld

3. juli 2009

Valle81

Ja det kender jeg til.

Min bedste veninde blev tre dage inden hun fødte, scannet. De havde mistanke om fostervandsforgiftning, men det var der heldigvis ikke.

Under scanningen spurgte min veninde, om hun kunne få kønnet at vide, og de sagde, ja ingen tvivl det er en dreng. Og tjah, tre dage senere kom der en velskabt pige:0)

Anmeld

3. juli 2009

LotteGabriella

twinsmama skriver:

Hej piger,, tænkte på om der nogensinde er nogle af jer eller nogen i kender der har fået at vide i venter en dreng og føder en pige eller omvendt.. eller til den ene scanning får at vide det et køn og til den anden scanning får
at vide det er et andet køn... knuzz

næh det har jeg ikke prøvet

Men dagen efter, jeg havde født Daniella, var der en lille familie der skulle hjem med deres lille dreng!! Han havde fin blå vest på med lille skjorte og fløjlsbukser....så jeg sagde "neeeiij hvor er fin"...så fik jeg et lidt surt svar tilbage at det altså var en pige.....men de havde fået at vide at det var en dreng
til alle scanningerne!!!!!!

Anmeld

3. juli 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

næh det har jeg ikke prøvet

Men dagen efter, jeg havde født Daniella, var der en lille familie der skulle hjem med deres lille dreng!! Han havde fin blå vest på med lille skjorte og fløjlsbukser....så jeg sagde "neeeiij hvor er fin"...så fik jeg et lidt surt svar tilbage at det altså var en pige.....men de havde fået at vide at det var en dreng
til alle scanningerne!!!!!!

Hov der skulle stå "Neiiij hvor er HAN fin"...der mangler lige HAN!!!!!

Anmeld

3. juli 2009

Bastian

Mig. Ved scanningen viste lægen mig "skamlæberne". Det  var så ikke lige skamlæber, men en tissemand...  Det var dengang, der kun var 2D scanning, men jeg har indtryk af, at der ikke så mange fejl ved 3D scanninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.