Lillefyrens hule 29+3 og 3. jordemoder besøg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
6 svar
8 synes godt om
16. maj 2013

Melanie Bjerre

Idag har vi været til endnu et super jordemoder besøg. 

Lillefyren blev skønnet til 1400-1500 g og ligger allerede med hovedet ned ad, det har han nu gjort et par uger. SF mål er 27 cm og maven vokser som den skal 

Jordemoderen mente, ligsom mig, at terminen var sat lidt sent, den burde være omkring den 22/7 istedet for 29/7 hvor jeg mente den 18/7, men nu må vi se hvornår han kommer, det er jo ikke rigtig til at vide, jeg ved bare at vi GLÆDER os som små børn og at tiden er begyndt at gå mega langsom.  Jeg vil bare ha min supermand i armene 

Her er et par billeder fra idag, 29+3 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Swerg

Simpelthen smuk !

Anmeld

16. maj 2013

Melanie Bjerre

Elias2010<3 skriver:

Simpelthen smuk !

Mange tak 

Anmeld

16. maj 2013

Juliekp

Melanie Bjerre skriver:

Lillefyren blev skønnet til 1400-1500 g og ligger allerede med hovedet ned ad, det har han nu gjort et par uger. SF mål er 27 cm og maven vokser som den skal 

Jordemoderen mente, ligsom mig, at terminen var sat lidt sent, den burde være omkring den 22/7 istedet for 29/7 hvor jeg mente den 18/7, men nu må vi se hvornår han kommer, det er jo ikke rigtig til at vide, jeg ved bare at vi GLÆDER os som små børn og at tiden er begyndt at gå mega langsom.  Jeg vil bare ha min supermand i armene 

Enig med Elias2010<3, meget meget smuk

Anmeld

17. maj 2013

Rikke2404

Melanie Bjerre skriver:

Super flot babybolig du har der! 

Anmeld

17. maj 2013

Melanie Bjerre

Juliekp skriver:

Enig med Elias2010<3, meget meget smuk

mange mange tak 

Anmeld

17. maj 2013

Melanie Bjerre

Rikke2404 skriver:

Super flot babybolig du har der! 

Taak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.