væk med den hængemave! NU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.441 visninger
10 svar
10 synes godt om
16. maj 2013

EnSødMor

Hej piger. 

Efter et vægttab på 24 kilo og stadig nogle kilo tilbage der skal tabes har jeg fået en rigtig hængemave, som jeg rigtig gerne vil af med... 

Er der nogle øvelser du kan anbefale til at fjerne sin mave? Har læst mig frem til at man skal styrketræne for at fjerne den, men hvad indgår egentlig i ordet styrketræning? 

Jeg er medlem af Fitness-World, så har massere af mulighed for diverse maskiner, men ved bare ikke hvilke, så istedet for at betale sig til en instruktør, så vil jeg nu spørge jer kloge damer til råds først!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Asta&Alfred

Frk-S skriver:

Hej piger. 

Efter et vægttab på 24 kilo og stadig nogle kilo tilbage der skal tabes har jeg fået en rigtig hængemave, som jeg rigtig gerne vil af med... 

Er der nogle øvelser du kan anbefale til at fjerne sin mave? Har læst mig frem til at man skal styrketræne for at fjerne den, men hvad indgår egentlig i ordet styrketræning? 

Jeg er medlem af Fitness-World, så har massere af mulighed for diverse maskiner, men ved bare ikke hvilke, så istedet for at betale sig til en instruktør, så vil jeg nu spørge jer kloge damer til råds først!

Super sejt jeg er blevet rigtig glad for at træne med de der store tungere hula hop ringe. Jeg har dårlig ryg og kan derfor ikke holde til at ligge på gulvet og lave mavebøjninger. Når jeg træner med hula hop ringen trænger den både mave og rygmuskler og markere taljen. Jeg ved ikke om det vil være det rigtige valg for dig, men du kanjo give det et forsøg:-)

Anmeld

16. maj 2013

AnneBJ

Jeg skulle også til at anbefale sådan en hulahopring  

Anmeld

16. maj 2013

EnSødMor

Asta&Alfred skriver:

Super sejt jeg er blevet rigtig glad for at træne med de der store tungere hula hop ringe. Jeg har dårlig ryg og kan derfor ikke holde til at ligge på gulvet og lave mavebøjninger. Når jeg træner med hula hop ringen trænger den både mave og rygmuskler og markere taljen. Jeg ved ikke om det vil være det rigtige valg for dig, men du kanjo give det et forsøg:-)

Jeg har faktisk sådan en liggende under sengen! ups.  Haha, måske jeg burde finde den frem og prøve.. 

Anmeld

16. maj 2013

Ka+Ma=Be

Når jeg lige har lidt bedre tid kan jeg fortælle dig om nogle gode mave øvelser YouTube eksempelvis Russian twists (hvis du ikke allerede kender dem). Det er en god øvelse for de skrå  mavemuskler

Har også til de lige mavemuskler - de skal bare forklares lyst grundigere. 

Og stort tillykke med det store vægttab

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

Frk-S skriver:

Jeg har faktisk sådan en liggende under sengen! ups.  Haha, måske jeg burde finde den frem og prøve.. 

Jeg synes hvert fald det er den mest effektive træningsform i forhold til den tid du skal bruge på det:-)

Anmeld

16. maj 2013

ESV

Er der så en af jer der kan anbefale øvelser til de nedre mavemuskler ?? syntes dem jeg laver kun mærkes i øverste del af maven.

Anmeld

16. maj 2013

Maja88

Du kan jo få en i fitness world til at lave et program til det...

Du kan også spise lever og valnødder.  Det strammer op

Anmeld

16. maj 2013

LSM

ESV skriver:

Er der så en af jer der kan anbefale øvelser til de nedre mavemuskler ?? syntes dem jeg laver kun mærkes i øverste del af maven.

læg dig på ryggen hav benene samlet lige op i vejret sænk dem så til de næsten rammer jorden og så op igen med benene, hvis det skal være hårdere kan du få en til at stå og skubbe dine ben ned mod jorden

Anmeld

16. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

har du prøvet de der hulahop ringe? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.