SVAMP under graviditet - råd modtages med kyshånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. maj 2013

Putte8283

Ja så begyndte plagen IGEN:

Troede ellers lige jeg var sluppet af med det, men er der nogen herinde der også har problemer med det under graviditeten?

Har aldrig haft det før og har nu prøvet brentan creme og stikpiller og canesten, ingen trusser om natten og ingen sæbe, men det vil bare ikke væk.

Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Krussedulle

Putte8283 skriver:

Troede ellers lige jeg var sluppet af med det, men er der nogen herinde der også har problemer med det under graviditeten?

Har aldrig haft det før og har nu prøvet brentan creme og stikpiller og canesten, ingen trusser om natten og ingen sæbe, men det vil bare ikke væk.

Hvad har i gjort?

Jeg fik en creme! tror det var canesten.. Den virkede!

Men husk nu at kæresten også skal smøre sig! Ellers bliver i bare ved med at smitte hinanden når i har sex!

Anmeld

16. maj 2013

Putte8283

Kunne du "nøjes" med cremen kun?

Anmeld

16. maj 2013

L&V

Det døjer jeg os meget med denne gang.. Bomulds trusser, ik for mange sukkerholdige drikke, canesten 6dags stikpiller + creme oog derefter vivage stikpiller..

Har du fået testet om der er sukker i din urin

Anmeld

16. maj 2013

Putte8283

Månsson skriver:

Det døjer jeg os meget med denne gang.. Bomulds trusser, ik for mange sukkerholdige drikke, canesten 6dags stikpiller + creme oog derefter vivage stikpiller..

Har du fået testet om der er sukker i din urin

Ja har lige været inde og tage den der stix (i tirsdags) alt er fint.

Er dit gået væk efter 6 dages kuren med canesten?

Hvor lang tid har du jaft det?

Anmeld

16. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Putte8283 skriver:

Hvad har i gjort?

Jeg havde svært med at komme af med noget trøske da jeg ammede i starten. Fik suttebrikker, og det fik det til at blomstre. Gik til lægen og fik en pille som jeg skulle tage. Ikke noget de generelt anbefaler når man ammer, MEN som hun sagde, det var 1 enkelt pille, og så skulle jeg til gengæld ikke døje med svamp og smerter. Og heller ikke smitte min søn mere. Måske kan du få samme pille? Kan desværre ik huske hvad den hed. Men den var effektiv. Man skulle give det en uge til at virke 100% og derefter havde vi ingen problemer. 

Anmeld

16. maj 2013

Diana2013

Putte8283 skriver:

Hvad har i gjort?

A38 op ulækkert men det virker

Anmeld

16. maj 2013

L&V

Putte8283 skriver:

Ja har lige været inde og tage den der stix (i tirsdags) alt er fint.

Er dit gået væk efter 6 dages kuren med canesten?

Hvor lang tid har du jaft det?

Jeg mangler idag og imorgen men ka ik mærke det mere.. Det er en go ide med beggedele da du jo både ka ha det indvændigt og udvendigt..

Åh jeg har haft det 4gange i denne graviditet. Ved ik hcor længe af gangen

Anmeld

17. maj 2013

Putte8283

Månsson skriver:

Jeg mangler idag og imorgen men ka ik mærke det mere.. Det er en go ide med beggedele da du jo både ka ha det indvændigt og udvendigt..

Åh jeg har haft det 4gange i denne graviditet. Ved ik hcor længe af gangen

Tager du hver gang Canesten?

Har du fået noget at vide om om det er farligt at bliver ved med at have?

Anmeld

17. maj 2013

L&V

Putte8283 skriver:

Tager du hver gang Canesten?

Har du fået noget at vide om om det er farligt at bliver ved med at have?

Nej har fået en stærk kur 1gang hvor jeg sku ta en pille men der ska man være langt henne og anbefales ik.. Så hellere canesten..

Det er ik farligt overhovedet men ganske normalt når man er gravid.. Surheden ændre sig og man får mere udflåd osv. Men træls er det bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.