må jeg se jeres maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Kris89

MiichellaMalou skriver:

Meget trist og har været sygemeldt siden jeg var i uge 7 eller 8. Pga opkast også da det stoppede kom bækkenløsning
Jeg er 21+0 imorgen.

føj da... det må godt nok være kedeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Sahara82

LilleChelle skriver:

Skal jeg være helt ærlig? 

Så er min mave fuldstændig ødelagt.  
Skindet er sprukket over det hele, og det har selvfølgelig resulteret i at jeg har hud der fylder for meget på maven. Så jeg faktisk stadig ligner en der er gravid Men ja - jeg kommer nok aldrig i en bikini igen. Men jeg ville ikke gøre det om  
Det er 7 måneder siden jeg fødte  

Fedt du er ærlig. Min mave hænger også totalt, og tror ikke det er muligt at træne stramt igen. Desuden ligner det jeg har zebra striber, men som du siger PYT! Tænk hvad vi har fået ud af det

Anmeld

16. maj 2013

M (:

Kris89 skriver:

Nu er jeg 17+2 og folk begynder at spørge til hvor min mave dog er henne.

jeg mærker baby meget og har da også lidt mave, men må jeg se jeres førstegangs maver omkring uge 17??

hende der gerne snart vil se gravid ud.

Her er min uge 18 og uge 19 mave (17+2 og 18+2). Det var mit første barn (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2013

Kris89

M (: skriver:

Her er min uge 18 og uge 19 mave (17+2 og 18+2). Det var mit første barn (:

så fin

Anmeld

16. maj 2013

M (:

så fin

Tak, men var i nu ikke specielt meget babybule på det tidspunkt! Nåede aldrig at blive specielt stor, og fødte allerede 36+3.. Så var aldrig rigtig højgravid og besværet

Anmeld

16. maj 2013

Kris89

M (: skriver:

Tak, men var i nu ikke specielt meget babybule på det tidspunkt! Nåede aldrig at blive specielt stor, og fødte allerede 36+3.. Så var aldrig rigtig højgravid og besværet

dem de rhar prøvet det vil nok sige du er heldig. men jeg tænker at det må da være lidt træls slet ikke at opleve.

men spørg mig igen 40+

Anmeld

16. maj 2013

LilleChelle

smsh skriver:

Fedt du er ærlig. Min mave hænger også totalt, og tror ikke det er muligt at træne stramt igen. Desuden ligner det jeg har zebra striber, men som du siger PYT! Tænk hvad vi har fået ud af det

Nej - man kan træne meget. Men ikke huden .. 

- og ja, vi kan kigge på de vidundere vi har fået ud af det  

Anmeld

16. maj 2013

M (:

Kris89 skriver:

dem de rhar prøvet det vil nok sige du er heldig. men jeg tænker at det må da være lidt træls slet ikke at opleve.

men spørg mig igen 40+

Det er nok ambivalent; ærgerligt ikke at have nået at blive stor og utålmodig og alligevel er det jo fedt! (Dog måtte han gerne lige have ventet en uge mere så han var færdigbagt!)

Tror jeg dør, hvis næste barn kommer 41+ 

Anmeld

16. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Kris89 skriver:

føj da... det må godt nok være kedeligt...

Det er også virkelig kedeligt.

Anmeld

16. maj 2013

Rødhætte

Kris89 skriver:

Nu er jeg 17+2 og folk begynder at spørge til hvor min mave dog er henne.

jeg mærker baby meget og har da også lidt mave, men må jeg se jeres førstegangs maver omkring uge 17??

hende der gerne snart vil se gravid ud.

Åh kan godt huske det. Jeg fik konstant den samme kommentar "du er godt nok ikke ret stor" jeg prøvede at være ligeglad, men inderst inde irriteret det mig helt vild Men på den anden side, så var jeg tilbage på min normal vægt 1 mdr efter fødslen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.