Så er vi endelig kommet så tæt på, at det imorgen er dagen, hvor vi skal til NF-scanning!
Vi skulle egentlig først have været afsted onsdag i næste uge, men der kom noget i vejen, så min kære mand ikke kunne den dag. Han ville helst ikke gå glip af det, så han ringede og hørte om de havde en afbudstid, og det havde de så imorgen.
Jeg er dødhamrende nervøs allerede nu. Tænker og tænker på lille blyp i maven. Er så bange for at blive skuffet imorgen.
Jeg har haft svært ved at forholde mig til tanken om at være gravid, fordi jeg har mistet 3 gange tidligere. Har ikke rigtig turdet glæde mig, for tænk nu hvis der ikke er liv i det lille foster imorgen. Vi så sidst hjerteblink for 4 uger siden, og der kan jo være sket meget på den tid.
Jeg har besluttet mig for, at hvis alt er som det skal være imorgen, vil jeg til at tro på, at det ender med en lille baby til os. Håber jeg kan slippe lidt af bekymringerne. Men mon ikke, har hele tiden sagt, at jeg bare skulle over NF. Det er en kæmpe milepæl for mig, og de sidste mange uger har sneglet sig afsted!
For lige at krydre nervøsiteten lidt, skal jeg trække eksamensopgave imorgen tidlig klokken 9. Det fylder også en del i hovedet. Og klokken 12.50 skal vi så se lille blyp, som forhåbentlig lever i bedste velgående!
Var I andre også meget nervøse op til NF?
Anmeld