Vi skal giftes i 2014:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
5 synes godt om
16. maj 2013

stm2812

Og Iiih hvor er jeg lykkelig!! Har aldrig nogensinde drømt om det helt vilde angående bryllup. indtil for kort tid siden var jeg ikke sikker på jeg overhovedet ville gøre noget stort ud af det men hellere bare tage på rådhuset og 'få det overstået'. 

Men jeg har fundet STEDET!! Og håber sådan det kan lade sig gøre der. Men det bliver bare den allernærmeste familie (hvilket alligevel sniger sig op på ca 40.)  hvor kom alle de mennesker fra

Og det fedeste af det hele. Frieriet! Han gik på knæ og det var fuldstændig overraskende, uromantisk, men bare helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Dot D

Tillykke med det

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

stm2812 skriver:

Og Iiih hvor er jeg lykkelig!! Har aldrig nogensinde drømt om det helt vilde angående bryllup. indtil for kort tid siden var jeg ikke sikker på jeg overhovedet ville gøre noget stort ud af det men hellere bare tage på rådhuset og 'få det overstået'. 

Men jeg har fundet STEDET!! Og håber sådan det kan lade sig gøre der. Men det bliver bare den allernærmeste familie (hvilket alligevel sniger sig op på ca 40.)  hvor kom alle de mennesker fra

Og det fedeste af det hele. Frieriet! Han gik på knæ og det var fuldstændig overraskende, uromantisk, men bare helt perfekt

Stort tillykke

Anmeld

16. maj 2013

stm2812

Dot D skriver:

Tillykke med det

Tak 

Anmeld

16. maj 2013

stm2812

Asta&Alfred skriver:

Stort tillykke

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.