Havde du en ide om om der var 1 eller 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

UnderStjernerne

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Havde du i starten af din graviditet en ide om, om hvorvidt der gemte sig et eller to vidundere i din mave?
Og hvad sagde scanningen?

Jeg har været igennem fryseforsøg og fik lagt to æg op, og jeg er stensikker på at der er to. Så jeg er viiildt spændt på scanningen om præcis 14 dage Tiden kan kun gå for langsomt!!!

Altså, jeg blev jo insemineret, så vi vidste at der kun var ét stort æg, men jeg gik da alligevel og tænkte på, om der mon ville være to. Der er tvillinger i familien, så det kunne vel godt lade sig gøre 

Men til skanningen i uge 8 kunne vi kun se en, og det samme til nf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

**Ønskebabyen

UnderStjernerne skriver:

Altså, jeg blev jo insemineret, så vi vidste at der kun var ét stort æg, men jeg gik da alligevel og tænkte på, om der mon ville være to. Der er tvillinger i familien, så det kunne vel godt lade sig gøre 

Men til skanningen i uge 8 kunne vi kun se en, og det samme til nf.

Okay Ja, ægget kunne jo have delt sig, som det kan gøre "normalt"

Anmeld

16. maj 2013

Miss Church

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Havde du i starten af din graviditet en ide om, om hvorvidt der gemte sig et eller to vidundere i din mave?

Jeg har været igennem fryseforsøg og fik lagt to æg op, og jeg er stensikker på at der er to. Så jeg er viiildt spændt på scanningen om præcis 14 dage Tiden kan kun gå for langsomt!!!

Vi gik for sjov og sagde at der nok var to, men havde bestemt ikke regnet med at der rent faktisk var to, som NF viste  

Anmeld

16. maj 2013

**Ønskebabyen

Miss Church skriver:

Vi gik for sjov og sagde at der nok var to, men havde bestemt ikke regnet med at der rent faktisk var to, som NF viste  

Så må det også være noget af en overraskelse at få

Anmeld

16. maj 2013

Malene84

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Nej anede ikke der var to. Vores drenge er naturligt skabt. Jeg havde så mega, mega ondt i maven. Jeg nåede dog kun lige at modtage nyheden om at der var to, så begyndte alle de kendte symptomer på tvillinger. Jeg lå med hovedet i tønden de første 3-4 måneder, jeg var mega træt og mega stor fra start af 

Når jeg tænker tilbage - så testede jeg i uge 4, og jeg nåede seriøst kun lige at ramme min urin med prøven, så viste den med det samme 2 fuldstændig klare lyserøde streger. Hormontallet er jo lidt højere når der er to - så måske jeg skulle have tænkt tanken, men det gjorde jeg ikke. Jeg var bare i chok over jeg var blevet gravid, i første naturlige forsøg 

Anmeld

16. maj 2013

**Ønskebabyen

Malene84 skriver:

Nej anede ikke der var to. Vores drenge er naturligt skabt. Jeg havde så mega, mega ondt i maven. Jeg nåede dog kun lige at modtage nyheden om at der var to, så begyndte alle de kendte symptomer på tvillinger. Jeg lå med hovedet i tønden de første 3-4 måneder, jeg var mega træt og mega stor fra start af 

Når jeg tænker tilbage - så testede jeg i uge 4, og jeg nåede seriøst kun lige at ramme min urin med prøven, så viste den med det samme 2 fuldstændig klare lyserøde streger. Hormontallet er jo lidt højere når der er to - så måske jeg skulle have tænkt tanken, men det gjorde jeg ikke. Jeg var bare i chok over jeg var blevet gravid, i første naturlige forsøg 

Hvad er de kendte symptomer på tvillingegraviditet?

Anmeld

16. maj 2013

Malene84

**Ønskebabyen skriver:

Hvad er de kendte symptomer på tvillingegraviditet?

Tror ikke man kan skelne dem som sådan - for nogen har kvalme andre har ikke, nogen bliver store andre gør ikke osv.

Men... jeg blev både træt, stor og havde kvalme.

Anmeld

16. maj 2013

Dulgretz

**Ønskebabyen skriver:

Hvad var dit HCG-tal på?

Jeg har ikke super meget kvalme, men har bare stadig en ide om at der er to..

Ved ikke lige hvad HCG tallet var på, fik bare at vide det så rigtig godt ud (vi havde mistet før det lykkedes os og der havde HCG ikke været så højt som det skulle være)

Grunden til at jeg havde fornemmelsen af at der var 2, var fordi jeg knyttede mig til de små æg vi fik lagt op.. De var bare mine børn fra start af

Anmeld

16. maj 2013

Rikke2404

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg blev gravid hvor det slet ikke var planlagt, så det at skulle være forældre for min kæreste og jeg, var vildt nok i starten . Jeg døjede fra dag 1 med kvalme og opkast, og døjer stadig 13+3. Min mor, mormor og faster drillede mig lidt med det, og sagde at det var sku nok tvillinger, for de havde sku ikke døjet med kvalme og opkast så længe som jeg  Det nægtede jeg at tro på. Tænkte at det skete så sjældent med tvillinger, at det ville vi selvfølgelig ikke få. Men til NF viste det sig sørme at være tvillinger alligevel..  Nu syntes vi bare det er fedt  

Anmeld

27. maj 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg havde en kraftig fornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.