Hej Piger 
Var lige et smut til jordemoder i går, hvor vi snakker lidt om hvordan det går (er 4 dage fra termin med nr 3) går stadig og hygger mig lidt med det hele og forventer egentlig at gå over tid (7 dage med første og 5 dage, over tid med nr 2)
Vi snakker lidt om det med at sætte igang, hvilket jeg ikke har lyst til. Vil gerne at tingene går så natuligt som muligt
(har også kejsersnit i bagagen, så "må" heller ikke blive sat igang med stikpiller)
Men ender med at snakke om hindeløsning, og hun laver en tid til mig i næste uge, hvor jeg vil være 2 dage over tid (hvis ikke der sker noget inden)
fik gennemgået hvad det er der skal foregå, og hun fortalte også at, der ville blive produceret et hormon, der minder om det man producerer når man sexer med manden (så han slog sig nærmest på brystet og proklamerede "nu ved vi hvad vi skal lave i weekenden" 
)
Men, synes det går lige lovlig stærkt med at forsøge at sætte igang på den her måde, gik jo nogle dage over med de andre, uden at det var faretruende.
Så til jer der har prøvet det: Var det noget der virkede??
Gik der længere tid med fødslen??
Og hvor lang tid gik i over tid? (for jer der har født flere gange)
Tak fordi du læste med 
Anmeld