Jeg fik fortaget en medicinsk abort. Alt ved den gynækolog bekymre mig lidt. Blev ikkeinviteret til en check op undersøgelse . Mystisk!!! Jeg tog den pille som jeg skulle og begyndte også at bløde . Tog stipulere næste dag hold dog op en smerte der var efterfulgt blødet godt over 2 uger . 2-3 efter stik pillerne undskyld mig, men der kom også en stor klump ud .Alle symptomerne var væk hævet bryster, større brysvorter og de blev lyser igen, plus trang til mad og oppustedhed var væk ..
Men men, efterRikke en ordentlig afslutning på det.. Er jeg så bekymret om det er lykkedes har taget 2 test benegative . Skulle være i den 13 uge Idag hvis jeg er gravid .
Ville der være store symptomer hvis jeg var gravid synes ikke min mave er større ?
Kan der ske fejl med de tests jeg har taget ?
Kan ikke mærke livmoderen som jeg har læst man kan. Jeg spiser ikke som før har tabt 5 kg, og spiser et måltid om dagen måske pga dette stresser mig . Jeg ved godt man kan tænke hold dog op hvor er du parnoid ring til lægen og det har jeg . Var der og hun undersøgt mig ikke hun sagde blot at medicinsk abort aldrig rigtig slår fejl?
overvejer privat så jeg kan bliver undersøgt rigtigt . Men det her sidder virkelig på psyken ! Tror i jeg stadig kan være gravid? Og kan hcg falde allerede efter 2 -3 uger efter abort så testen viser negativ ?
JeG er ung 20 år gammel og ønsker ikke et barn lige nu .. Hvis du kommer med en kommentar om at dømme mig om mit valg så vær sød at lade værgear det allerede skidt nok over det i forvejen . laver i kan hjælpe Mig 
Anmeld