Medicinsk abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik fortaget en medicinsk abort. Alt ved den gynækolog bekymre mig lidt. Blev ikkeinviteret til en check op undersøgelse . Mystisk!!! Jeg tog den pille som jeg skulle og begyndte også at bløde . Tog stipulere næste dag hold dog op en smerte der var efterfulgt blødet godt over 2 uger . 2-3 efter stik pillerne undskyld mig, men der kom også en stor klump ud .Alle symptomerne var væk hævet bryster, større brysvorter og de blev lyser igen, plus trang til mad og oppustedhed var væk ..  

Men men, efterRikke en ordentlig afslutning på det..  Er jeg så bekymret om det er lykkedes har taget 2 test benegative . Skulle være i den 13 uge Idag hvis jeg er gravid . 

Ville der være store symptomer hvis jeg var gravid synes ikke min mave er større ?

Kan der ske fejl med de tests jeg har taget ?

Kan ikke mærke livmoderen som jeg har læst man kan. Jeg spiser ikke som før har tabt 5 kg, og spiser et måltid om dagen måske pga dette stresser mig . Jeg ved godt man kan tænke hold dog op hvor er du parnoid ring til lægen og det har jeg . Var der og hun undersøgt mig ikke hun sagde blot at medicinsk abort aldrig rigtig slår fejl? 

overvejer privat så jeg kan bliver undersøgt rigtigt . Men det her sidder virkelig på psyken ! Tror i jeg stadig kan være gravid? Og kan hcg falde allerede efter 2 -3 uger efter abort så testen viser negativ ? 

JeG er ung 20 år gammel og ønsker ikke et barn lige nu .. Hvis du kommer med en kommentar om at dømme mig om mit valg så vær sød at lade værgear det allerede skidt nok over det i forvejen . laver i kan hjælpe Mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Christina74

Har du ikke fået taget blodprøve før indgrebet og efter ? 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Nej .. Jeg blev sendt hjem med pillerne og der var det læste mig selv frem til at man skulle tage blodprøve og en ny scanning . Og det er det jeg er bekymret for . 

Anmeld

16. maj 2013

Christina74

Anonym skriver:

Nej .. Jeg blev sendt hjem med pillerne og der var det læste mig selv frem til at man skulle tage blodprøve og en ny scanning . Og det er det jeg er bekymret for . 

ring til stedet der gav dig pillerne 

Anmeld

16. maj 2013

SjeBets

jeg fik en taget en blodprøve tror det var 7 dage efter aborten, og det var det ingen scanningerne eller andre ting

Anmeld

16. maj 2013

Christina74

Scanning er før, i hvertfald på Herlev Hospital. 

Den bliver foretaget for at sikre at de ikke laver en medicinsk abort, på en graviditet uden for livmoderen (for det kan man ikke)

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Fik taget scanning før jeg fik pillerne .. Har skam også snakkede med gynækologen og fik afvide jeg skulle have en henvisning .Problemet er jo så at lægen ikke giver mig en henvisning da jeg står som jeg har været igennem hele forløbet . 

Derfor overvejer jeg at invesyere i et privat hospital . Men det er mange penge hvis det bare mig er der gårrundt og er supeparnoid . Derfor satte jeg denne tråd igang for at høre om der kan være chance jeg er gravid ? Har blødt i 2-3 uger . Plus min menstruation kom da jeg stoppede p-pillerne som jeg skulle det tog et par dag før det kom og holdte kun et par dage men det kom . 

Anmeld

16. maj 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Fik taget scanning før jeg fik pillerne .. Har skam også snakkede med gynækologen og fik afvide jeg skulle have en henvisning .Problemet er jo så at lægen ikke giver mig en henvisning da jeg står som jeg har været igennem hele forløbet . 

Derfor overvejer jeg at invesyere i et privat hospital . Men det er mange penge hvis det bare mig er der gårrundt og er supeparnoid . Derfor satte jeg denne tråd igang for at høre om der kan være chance jeg er gravid ? Har blødt i 2-3 uger . Plus min menstruation kom da jeg stoppede p-pillerne som jeg skulle det tog et par dag før det kom og holdte kun et par dage men det kom . 

min mens var super ureglemæssig længe efter vi snakker over 6 mdr, og jeg blødte rigtig længe efter jeg havde fået den abort, min mens er stadig ikke tilbage til det som den var før jeg fik den, og det var i 07 jeg fik den

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja okay . Hmm jeg ved ikke . Når jeg tænker over det er der så mange tegn der siger at jeg ikke stadig kan være gravid . Men det bekymre mig stadig om jeg måske er ..

Anmeld

16. maj 2013

Christina74

Tag en g test igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.