fremklader i billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
14 svar
7 synes godt om
16. maj 2013

Liljesilas

Hejsa alle sammen.

Jeg har indtil nu fremkaldt de fleste af de billeder jeg har taget af mine to børn. Men vil det blive brugt i fremtiden eller er det mere brugt, at man ligger billederne ind på blogs, cd'er eller lignende? Kom gerne med jeres bud og gode ideer :-)

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

MorDk

Ja jeg fremkalder billeder for der findes intet bedre end at sidde med et album og kigge RIGTIGE billeder ♥

Anmeld

16. maj 2013

CaWi

Vi fremkalder/printer dem selv herhjemme.
Vi har ikke alle billeder fremkaldt, men mange :-)
Personligt synes jeg det er meget federe at sidde med et fotoalbum, end at skulle sidde foran computeren

Anmeld

16. maj 2013

C-Dog

Ja vi fremkalder billeder. Og både jeg, manden og ungerne elsker at finde alle fotoalbum frem og kigge i dem. :-D

Anmeld

16. maj 2013

foto på lærred

Jeg fremkalder billederne, men kun de bedste. Jeg tror jeg vælger en ca. 3-4 stykker af dem hver hver måned (var lidt flere det første år ) Ungerne elesker også at sidde og kigge i album.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

20. maj 2013

Liljesilas

tak for besvarelserne og hvor er det dejligt at høre, at i også fremkalder billederne. Jeg tror også jeg bliver ved med det, men fik bare en mærkelig ide, hvor jeg bliv nervøs for, at der var bedre måder at gøre det på. Det koster jo alligevel mange penge, hvis det ikke bliver brugt i fremtiden :-)

Anmeld

20. maj 2013

Liljesilas

Hvad gør man enlig med videoer man har optaget med sit kamera? Kan man få lagt dem over på en cd-rom eller? Jeg er ikke særlig teknisk

Anmeld

20. maj 2013

B&J

jeg fremkalder også mine billeder

Anmeld

20. maj 2013

Dorthe1986

mayapigen skriver:

KHvad gør man enlig med videoer man har optaget med sit kamera? Kan man få lagt dem over på en cd-rom eller? Jeg er ikke særlig teknisk

Ja det kan du sagtens. Jeg gør dog det at jeg ligger videoer på et USB stick og så ind i fjernsynet med det :-)

Anmeld

20. maj 2013

Aabye

Jeg fremkalder kun dem der skal op og hænge samt dem der skal i ungernes bøger...
Gider ikke have album efter album stående.. Og hvis jeg skulle fremkalde alle mine billeder ville jeg have 1800 billeder KUN af min dreng på 2 år... :s Det bliver lyn hurtigt til rigtig mange billeder når man tager så mange som jeg gør :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.