Nu med vandrejournal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. maj 2013

os2

Så blev den første lægeundersøgelse overstået

Og vi fik vandrejournal. 

Har termin 15. december - jeg havde selv regnet med 16.december. Jeg er i uge 9+3 i dag

Jeg har fået taget en hel masse blodprøver og nu er det bare med at håbe på de alle ser fine ud - er lidt nervøs for doubletesten pga min alder...

Hun lavede også en test for at tjekke mine levertal...for jeg klør som en sindsyg over hele kroppen. Lægen mener dog at hvis der skulle være noget med mine levertal er det først sidst i graviditeten at det kommer...men hvorfor filen klør det så sådan ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Nettemor

Tillykke med graviditeten

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det kløen...

Anmeld

16. maj 2013

Juni-barn

os2 skriver:

Så blev den første lægeundersøgelse overstået

Og vi fik vandrejournal. 

Har termin 15. december - jeg havde selv regnet med 16.december. Jeg er i uge 9+3 i dag

Jeg har fået taget en hel masse blodprøver og nu er det bare med at håbe på de alle ser fine ud - er lidt nervøs for doubletesten pga min alder...

Hun lavede også en test for at tjekke mine levertal...for jeg klør som en sindsyg over hele kroppen. Lægen mener dog at hvis der skulle være noget med mine levertal er det først sidst i graviditeten at det kommer...men hvorfor filen klør det så sådan ???

Tillykke med graviditeten... 

Vil siger jeg havde en periode hvor der kløet sindsygt, fik tjekket levertal men der var ikke noget på Mig.. Så tror det er noget med de der forbandede hormoner i kroppen som driller dig... Mit gik over af sig selv... 

Anmeld

16. maj 2013

os2

Tak så håber jeg også mit kløe forsvinder af sig selv..gerne snarest :O)

"hemmeligheden" er endnu ikke fortalt til nogen - tror vi skal vente et par uger endnu - gerne indtil nakkefoldscanning er overstpået...men det er da lidt sjovt at gå rundt og have sådan en sød lille hemmelighed - bare min mand og jeg..

Anmeld

16. maj 2013

Putomanen

Kæmpe tillykke med det Du har virkelig fortjent denne lykke!

Det må være en milepæl, I er nået, når der er lavet journal og sat en termin.
Jeg for, at alle blodprøverne ser fine ud!

Anmeld

16. maj 2013

os2

Tak for det  

ja, det er dejligt at komme så vidt - selvfølgelig har jeg stadig alle de dumme tanker  omkring at det jo gik galt sidst, det er nok meget naturligt 

hvordan har du det ?  

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

Hvor er det dejligt 

Alderen behøver ikke give dårlige tal, jeg er 39, og fik fine tal både denne gang og med Daniel 

Jeg fik kløe de sidste par måeder af graviditeten, men har nu heller ikke hørt om nogen der fik det så tidligt, men vi er jo heldigvis ikke alle ens, og forhåbentlig går det snart væk igen 

Anmeld

18. maj 2013

Putomanen

os2 skriver:

Tak for det  

ja, det er dejligt at komme så vidt - selvfølgelig har jeg stadig alle de dumme tanker  omkring at det jo gik galt sidst, det er nok meget naturligt 

hvordan har du det ?  

Hov, jeg havde slet ikke set dit svar

Jeg kan godt forstå at du er lidt tilbageholdende, det er nok meget naturligt. Jeg håber dog at du kan glæde dig lidt alligevel Hvornår får du svar på doubletesten?

Det går fint hos mig, jeg venter på testdag på fredag. Heldigvis fylder det ikke så meget i mine tanker, men det skal det nok komme til i slutningen af næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.