Nu skal der ske noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Louise H.

fairlady skriver:

Jeg fødte i august og havde selvfølgelig taget lidt ekstra graviditetskilo på ud over dem jeg havde på fir meget, i forvejen.

Jeg har så tabt graviditetskiloene og så 7 ekstra. I alt er det 16 kg :-)

Ej hvor fedt! Tillykke med tabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

morethanperfect

Louise :-) skriver:

.. Og det SKAL der!

Fik lidt af en øjeåbner i går af min kæreste og i morges af vægten... Og gæt en gang de har begge ret! Jeg trænger virkelig til at tabe mig, så nu har jeg downloaded shape up club og er gået i gang med at tælle de små sataner der syr mit tøj ind! Det stopper de med fra nu af!

Kæresten er gået med i det, han tæller ikke kalorier, men er med på at der skal ske store ændringer i forhold til vores kost! Vi skal jo være et godt forbillede for Isabella

Mit mål er at tabe 20 kg - og ikke tage dem på igen
Jeg vil ikke bruge div. Slankeprodukter, men jeg vil ændre min livsstil og så skal det forhåbentlig vare ved!

Jeg er med

Jeg har også lige hentet shape up og er i gang

Håber det lykkedes for dig 

Anmeld

23. maj 2013

Louise H.

morethanperfect skriver:

Jeg er med

Jeg har også lige hentet shape up og er i gang

Håber det lykkedes for dig 

Dt håber jeg også nu er dee gået en uge og jeg har tabt 2,7 kg, så det er bare mega fedt

Anmeld

23. maj 2013

morethanperfect

Dt håber jeg også nu er dee gået en uge og jeg har tabt 2,7 kg, så det er bare mega fedt

Flot 

Keep up the good work

Var ude og træne i går , crosstrainer , og kigger så tilfældigt på væggen fordi jeg havde trænet på den i 20 min.. Og på væggen står der : Sweat is fat crying .. Og så tænkte jeg YES !

Og tog 10 min. mere

Anmeld

23. maj 2013

Louise H.

morethanperfect skriver:

Flot 

Keep up the good work

Var ude og træne i går , crosstrainer , og kigger så tilfældigt på væggen fordi jeg havde trænet på den i 20 min.. Og på væggen står der : Sweat is fat crying .. Og så tænkte jeg YES !

Og tog 10 min. mere

Jeg prøver så godt jeg kan

Kan godt mærke at jeg nogen gange bliver fristet til af gå ud og tage en sodavand, men indtil nu er det gået meget godt med at lade være og vente til om aftenen, med at tage EN, når den bette er puttet det er også sodavand der altid har været mit svage punkt.

Anmeld

23. maj 2013

morethanperfect

Jeg prøver så godt jeg kan

Kan godt mærke at jeg nogen gange bliver fristet til af gå ud og tage en sodavand, men indtil nu er det gået meget godt med at lade være og vente til om aftenen, med at tage EN, når den bette er puttet det er også sodavand der altid har været mit svage punkt.

Cola er også mit svage punkt ..

MEGET svage punkt

Har drukket en i dag og har det ikke vildt godt med det

Anmeld

23. maj 2013

Louise H.

morethanperfect skriver:

Cola er også mit svage punkt ..

MEGET svage punkt

Har drukket en i dag og har det ikke vildt godt med det

Jeg kender det godt. Jeg får også rigtig dårlig samvittighed over det :/ men det burde man jo ikke! Det er også derfor jeg "bare" skærer ned i mit forbrug og spiser sundere. Så kan man måske bedre tillade sig det. Men de negative tanker sidder stadig i baghovedet og siger at det er forkert, mens alle tankerne om hvor meget jeg har brug for den ene cola overtager resten af mit hoved :/

Jeg håber det vender på et tidspunkt.. For jeg synes at det er ok, at drikke en dåse når jeg har været vand til at drikke min. 4 dåser om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.