21+2 og været en tur på OUH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
11 svar
5 synes godt om
16. maj 2013

Hailiesmom11

Så kommer der lige et lille billede fra i tirsdags
Vi var nede på OUH i mandags fordi vi skulle ned og snakke med en børnelæge der skal operere Bette manden, men der var ikke nogen til at snakke med så vi skal derned igen d. 11/6 så vi blev bare scannet og han så rigtig fin ud og vejede 422 g så det er perfekt lige et positivt lille indlæg herfra
Billederne vil bare ikke vende rigtigt fra min telefon
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Hailiesmom11

17. maj 2013

Nessie

Havde de mon glemt jer?

Jeg havde fået en tid hos en speciellæge, men ingen vidste hvorfor, men fik da en fin snak med lægen 

Hvor ser du fin ud, dejlig rund mave 

Anmeld

17. maj 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Havde de mon glemt jer?

Jeg havde fået en tid hos en speciellæge, men ingen vidste hvorfor, men fik da en fin snak med lægen 

Hvor ser du fin ud, dejlig rund mave 

Nej det havde de ikke.. Der var bare ingen speciel læge til stede Den dag, men så havde de scannings billederne til næste gang..
Tak Ja den er ret rund, men tror mest det er pga mit mave fedt..

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Nej det havde de ikke.. Der var bare ingen speciel læge til stede Den dag, men så havde de scannings billederne til næste gang..
Tak Ja den er ret rund, men tror mest det er pga mit mave fedt..

Jeg tror også det er svært for dem at få det til at hænge sammen en gang i mellem.

Min mave er også blevet meget rund, men det var den nu også første gang, men så er folk da ikke i tvivl om, at det ikke bare er pga. for mange kager 

Anmeld

17. maj 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Jeg tror også det er svært for dem at få det til at hænge sammen en gang i mellem.

Min mave er også blevet meget rund, men det var den nu også første gang, men så er folk da ikke i tvivl om, at det ikke bare er pga. for mange kager 

Ja det tror jeg også..
var rigtig stor og rigtig rund første gang så er slet ikke i tvivl om at den også bliver det den her gang.. Men prøver også at passe lidt på med for højt sukker indtag da jeg har svær bækkenløsning og ikke rigtig kan noget

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja det tror jeg også..
var rigtig stor og rigtig rund første gang så er slet ikke i tvivl om at den også bliver det den her gang.. Men prøver også at passe lidt på med for højt sukker indtag da jeg har svær bækkenløsning og ikke rigtig kan noget

Det er det samme her, men fik ludselig en svaghed for is, så jeg må vist liiige have fat i Hjem-Is manden og få fingre i noget sukkerfri is 

Jeg får zoneterapi og det har hjulpet mig rigtig meget, nu kan jeg vende mig i sengen uden at pruste af smerte 

Anmeld

17. maj 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Det er det samme her, men fik ludselig en svaghed for is, så jeg må vist liiige have fat i Hjem-Is manden og få fingre i noget sukkerfri is 

Jeg får zoneterapi og det har hjulpet mig rigtig meget, nu kan jeg vende mig i sengen uden at pruste af smerte 

Ja det var en god idé..
Skal vist også have fat i min læge så han kan give mig en henvisning, for det da uudholdeligt at have så ondt...

Anmeld

19. maj 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja det var en god idé..
Skal vist også have fat i min læge så han kan give mig en henvisning, for det da uudholdeligt at have så ondt...

Det er godt lige at have lægen indover, men hvis du vil til zoneterapi, så behøver du ingen henvisning, og det er desværre selvbetaling.

Lægen kan nok henvise dig til en fysioterapeut, men jeg har ikke hørt om nogen hvor det har hjulpet ret meget.

Måske kan dit fødested tilbyde akupunktur?

Anmeld

20. maj 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Det er godt lige at have lægen indover, men hvis du vil til zoneterapi, så behøver du ingen henvisning, og det er desværre selvbetaling.

Lægen kan nok henvise dig til en fysioterapeut, men jeg har ikke hørt om nogen hvor det har hjulpet ret meget.

Måske kan dit fødested tilbyde akupunktur?

Der er desværre bare i Odense jeg har fødested så der er ret så langt..
Jeg må høre lægen ad hvis det bliver ved med at være slemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.