Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiden flyver afsted, og nu er jeg 13+3 idag. Jeg syntes godt man kan begyndt at se babymaven vokse. Så ville lige smide et billede! Nogen vil sikkert mene at det er sent, når jeg nu er gravid med tvillinger.. Men det er jo forskelligt. Jeg bliver sikkert stor alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke2404 skriver: Tiden flyver afsted, og nu er jeg 13+3 idag. Jeg syntes godt man kan begyndt at se babymaven vokse. Så ville lige smide et billede! Nogen vil sikkert mene at det er sent, når jeg nu er gravid med tvillinger.. Men det er jo forskelligt. Jeg bliver sikkert stor alligevel
flot mave kan se du er fra Randers hvis du kunne være interesseret er vi en stor del piger som er med i projekt ung mor Randers, så lærer man en masse nye at kende i samme situation som en selv
Krussedulle skriver: Jeg syntes at det er en meget fin babybolig du har dig
Jeg syntes at det er en meget fin babybolig du har dig
Mange tak!
Du er da så fin, og ja, du sal såmænd nok nå at få en kæmpe mave
Nessie skriver: Du er da så fin, og ja, du sal såmænd nok nå at få en kæmpe mave
Årh tak Ja det kommer jeg hvis ikke udenom
jeg giver dig helt ret, den er lidt lille med tvillinger jeg er 10+6 uger henne og har den mave nu, også med tvillinger
men den er super fin...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128