Er der tigerspring nu? 8 mdr i søndags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Susan1978

jeg kan ikke huske det, men Emil opfører sig som om han er bidt af en gal tiger...

ahhhh hvor er han træls i øjeblikket.. for at sige det på godt jydsk :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Loggidut

ja det møgdyr har også bidt sig fast her!!!!:'(

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Tigerspring nr. 6 (37 uger): Kategorier

Barnet foretager nu metodiske undersøgelser af verden. Samler bittesmå genstande op fra gulvet, prøver at forstå de ting, det ser. Det vil mase en banan, prøve hvordan spinat og kartoffelmos føles mellem fingrene, blande det sammen - bare for at se det ske!

Barnet er mere koncentreret, alvorligt, roligt og er ved at opdage, at forskellige ting hører under samme kategori: En lille gul hest på en tegning er i samme kategori som en stor sort hest på et fotografi, etc.

Og ballade fra uge 33, kan jeg lige tilføje :)

Kh Birgitte

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Tigerspring nr. 6 (37 uger): Kategorier

Barnet foretager nu metodiske undersøgelser af verden. Samler bittesmå genstande op fra gulvet, prøver at forstå de ting, det ser. Det vil mase en banan, prøve hvordan spinat og kartoffelmos føles mellem fingrene, blande det sammen - bare for at se det ske!

Barnet er mere koncentreret, alvorligt, roligt og er ved at opdage, at forskellige ting hører under samme kategori: En lille gul hest på en tegning er i samme kategori som en stor sort hest på et fotografi, etc.

Og ballade fra uge 33, kan jeg lige tilføje :)

står der noget om at man i dette tigerspring kan risikere at få voldtæsket sit tastatur, krattet øjnene ud, blive spyttet på, blive snerret ad, og at man forresten overhovedet ikke kan gå fra sit barn uden det skriger så naboerne anmelder en???
Kh Birgitte

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

ja fortæller det dig noget om min evne om at logge af????? og nej jeg er ikke stolt...får man noget som den første der bryder det tusinde indlæg....en chek eller andet???' 8D

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja fortæller det dig noget om min evne om at logge af????? og nej jeg er ikke stolt...får man noget som den første der bryder det tusinde indlæg....en chek eller andet???' 8D[/citat] Hold nu da helt op!!! Det er nødt til at være noget svært vigtigt stuff, du skriver som nr. 1000!!! Ih, jeg venter i spænding 8D

Anmeld

18. marts 2008

Loggidut

aj det vigtige kommer ved nummer 10.000, og ved i hvad, nu har jeg rundet de 1000....ergo er der frit lejde igen...ikke flere grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.