Leder efter kaniner i Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
2 svar
3 synes godt om
15. maj 2013

Ayasmor

Min datter Aya på 4,5 år og jeg var tidligere i dag på tur. Vi skulle lige forbi min veninde og kigge til hendes 2 katte, da hun lige pt. befinder sig i Egypten. Aya er lidt undrende overfor, hvorfor vi skal derop og jeg må forklare hende, at moster jo ikke selv kan give dem mad og vand når hun er i egypten og ride på kameler. Aya kigger endnu engang undrene på mig og spørger: Mor??? Hvorfor er hun i Egypten og lede efter kaniner???

Jeg var fuldstændig flad af grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

helle85

Ayasmor skriver:

Min datter Aya på 4,5 år og jeg var tidligere i dag på tur. Vi skulle lige forbi min veninde og kigge til hendes 2 katte, da hun lige pt. befinder sig i Egypten. Aya er lidt undrende overfor, hvorfor vi skal derop og jeg må forklare hende, at moster jo ikke selv kan give dem mad og vand når hun er i egypten og ride på kameler. Aya kigger endnu engang undrene på mig og spørger: Mor??? Hvorfor er hun i Egypten og lede efter kaniner???

Jeg var fuldstændig flad af grin

kan virkelig godt forstå hun kigger undren på dig hvis hun har hørt det som at hun er nede og lede efter kaniner

det er bare så sødt nå børn siger nogen sjove ting kunne ikke lade være med at grine lidt af det

Anmeld

15. maj 2013

Ayasmor

helle85 skriver:

kan virkelig godt forstå hun kigger undren på dig hvis hun har hørt det som at hun er nede og lede efter kaniner

det er bare så sødt nå børn siger nogen sjove ting kunne ikke lade være med at grine lidt af det

Ja, det kan jeg også Det er helt fantastisk med de guldkorn, jeg var virkelig også bare flad af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.