Natflaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2013

Bertris

Vi er gået over til mme for ca 14 dage siden, og de første par dage sov Lilli igennem på flasken hun fik omkring 22 (22/23-6/7) 

Men i over en uge har hun vågnet hver 2.-3. time om natten og været sulten, også spist ca 150 ml der. 
Er det fordi den ikke mætter nok den hun får til natten? Hun får grøn allomin pga vi havde problemer med aff det første stykke tid, og det passer med at da hun fik den rent sov hun ikke igennem.

Overvejer at prøve gul allomin til natten, og se om hun så sover bedre og længere end 2-3 timer.

Nogen der har erfaring med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Francisca

Bertris skriver:

Vi er gået over til mme for ca 14 dage siden, og de første par dage sov Lilli igennem på flasken hun fik omkring 22 (22/23-6/7) 

Men i over en uge har hun vågnet hver 2.-3. time om natten og været sulten, også spist ca 150 ml der. 
Er det fordi den ikke mætter nok den hun får til natten? Hun får grøn allomin pga vi havde problemer med aff det første stykke tid, og det passer med at da hun fik den rent sov hun ikke igennem.

Overvejer at prøve gul allomin til natten, og se om hun så sover bedre og længere end 2-3 timer.

Nogen der har erfaring med det? 

Det helt normalt de vågner 2 3 time og spiser 

Anmeld

15. maj 2013

Bertris

Francisca skriver:

Det helt normalt de vågner 2 3 time og spiser 

Synes bare jeg havde hørt at de gerne sov længere når de fik mme?

Altså at de nemt tog 4 timer i streg om natten f.eks.
eller er jeg helt gal på den?

Anmeld

15. maj 2013

Francisca

Bertris skriver:

Synes bare jeg havde hørt at de gerne sov længere når de fik mme?

Altså at de nemt tog 4 timer i streg om natten f.eks.
eller er jeg helt gal på den?

Min datter var også flaskebarn og i starten vågnede hun også om natten og fik 1 flaske og til sidst sov hun igennem. Hun har altid fået grøn allomin kun. 

Nogle børn sover mere og andre mindre så syntes ikk du skal give hende gul "bare" for hun måske sover længere. For det skal nok komme at hun begynder at sove længere om natten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.