Hvad er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
11 svar
2 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Rigtigt pinligt men stødte idag på et ord Wingsex ( 2 unge piger sad og snakkede og hørte så lige den ene udbryd Wingsex har jeg prøvet )

Jeg aner ikke hvad Wing sex er...... Faktisk lidt pinligt jeg ikke aner det ord fandes især fordi jeg mener selv jeg har rimeligt styr påsex og sexformer.....

Nogle der ved mere end mig som kan gøre mig klogere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

M&J87

Jeg aner det heller ikke ? hehe .. må prøve google ;-)

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg aner det heller ikke ? hehe .. må prøve google ;-)

Har prøvet men der kommer ikke rigtigt noget frem er faktisk blevet lidt nysgerrig på.......

Anmeld

15. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Rigtigt pinligt men stødte idag på et ord Wingsex ( 2 unge piger sad og snakkede og hørte så lige den ene udbryd Wingsex har jeg prøvet )

Jeg aner ikke hvad Wing sex er...... Faktisk lidt pinligt jeg ikke aner det ord fandes især fordi jeg mener selv jeg har rimeligt styr påsex og sexformer.....

wing sex???

sex med wingmann måske??.... sex med en kineser... sex på en vinge.....

Anmeld

15. maj 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

gad vide om det sex ombord på et fly  

Anmeld

16. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Aner overhovedet ikke hvad det er og har søgt nettet tyndt for at se om jeg kunne finde en forklaring på ordet. Det første jeg tænkte på var "wingman sex". Kan det tænkes at pigerne har udtalt det på en anden måde, men at du hørte det som "wing"? Har godt nok søgt både på wang, weng osv. men intet dukker op - det er et stort mysterium

Kan være at der er nogle unge herinde der kan forklare det

/Fenja

Anmeld

16. maj 2013

FogL

Anonym skriver:

Har ingen idé, men min første tanke var sex på et fly. Det kalder man dog ikke for "wingsex", men at man er medlem af "the mile high club".

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Aner overhovedet ikke hvad det er og har søgt nettet tyndt for at se om jeg kunne finde en forklaring på ordet. Det første jeg tænkte på var "wingman sex". Kan det tænkes at pigerne har udtalt det på en anden måde, men at du hørte det som "wing"? Har godt nok søgt både på wang, weng osv. men intet dukker op - det er et stort mysterium

Kan være at der er nogle unge herinde der kan forklare det

/Fenja

Måske jeg har hørt forkert....'

Måske det var wingman sex men hvad er det så?? har jeg heller aldrig hørt før....

Anmeld

16. maj 2013

B&J

vi må ud og lære noget mere for jeg ved skisme heller ikke hvad det er hihihihi

Anmeld

16. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Måske jeg har hørt forkert....'

Måske det var wingman sex men hvad er det så?? har jeg heller aldrig hørt før....

Det var nu ikke det jeg mente - jeg mente om du kunne have hørt ordet som "wing", men at det så var f.eks. "wang, weng," etc. Jeg aner ikke hvad det er selvom det skulle staves på en anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.