Hej baby.dk brugere..
jeg venter tvillinger (19+3) men synes ikke jeg har mærket så meget til dem de sidste par dage, mærkede vist nok den ene tvilling lidt i går, men så kort tid, så er blevet i tvivl.
jeg har snakket med min læge, som siger jeg skal ringe til jordmoder, men føler mig simpelthen så dum. jeg har efterhånden været til 4 akut scanninger grundet blødninger, og føler ikke rigtig det bliver taget alvorligt, da der ikke har været noget galt de andre gange..
I mandags var jeg til en scanning af mine nyre, da de synes min venstre nyre var en smule forstørret, men der var så ikke noget alvorligt, kun en mindre hævelse. spurgte så lægen (som i forvejen fra ret ubehøvlet) om han ikke ville scanne drengene nu når han var i gang med scanneren, nej fik bare er kort surt NEJ!
bare at høre hjertelyd ville lette mit hjerte så meget!
næste problem er at mit fødested er i Viborg, men jeg har ret langt der ud til en evt. scanning. hvor imod jeg kun har max 10 minutter til Silkeborg, hvor de har udstyret, men ikke vil scanne mig? jeg forstår ikke hvorfor jeg skal tage hele vejen til Viborg hvor der er 45 minutter i bil og 1,5 time i bus hver vej..
jeg er så nervøs, frustreret og bange for om alt er som det skal være..
hvad ville i gøre?
Anmeld