Hvem kan finde kjolen :-) hyggetråd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
17 svar
6 synes godt om
15. maj 2013

Mum33

Hejsa 

min søn skal døbes i juni og jeg mangler bare KJOLEN  Har ledt side op og side ned på nettet, men der er så mange fine. Så nu søger jeg Jeres hjælp  Jeg har skoene - sort kilehæl sommersko, så fine. Men mangler altså bare kjolen. Lidt om mig: str 36-38, timeglasfigur, mørkhåret. Krav til kjolen: jeg vil ikke være for bar (skulle nødig fornærme præsten ) så gerne lidt ærmer eller lign., ikke lang maxi-kjole, gerne lidt farve på, dog uden at ligne et cirkus telt, max 1000 kr.

Så hjælp mig her tøser - når ungerne sover til middag eller lign - så kom med Jeres bud på en fin dåbskjole til mor 

tusinde tak for Jeres tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

l.b. skriver:

Hejsa 

min søn skal døbes i juni og jeg mangler bare KJOLEN  Har ledt side op og side ned på nettet, men der er så mange fine. Så nu søger jeg Jeres hjælp  Jeg har skoene - sort kilehæl sommersko, så fine. Men mangler altså bare kjolen. Lidt om mig: str 36-38, timeglasfigur, mørkhåret. Krav til kjolen: jeg vil ikke være for bar (skulle nødig fornærme præsten ) så gerne lidt ærmer eller lign., ikke lang maxi-kjole, gerne lidt farve på, dog uden at ligne et cirkus telt, max 1000 kr.

Så hjælp mig her tøser - når ungerne sover til middag eller lign - så kom med Jeres bud på en fin dåbskjole til mor 

Skal du kunne amme i den? 

Anmeld

15. maj 2013

lounika

Zalando.dk.... der er sååå mange finde til billige penge..

Anmeld

15. maj 2013

Noahmor

l.b. skriver:

Hejsa 

http://www.smartgirl.dk/toej/kjoler/korte-kjoler/sort_louche-kjole_189601_4

jeg har denne, den er så fin, men selvfølgelig ikke hvis skal amme.

kan ikke lige gøre linket blåt. 

Anmeld

15. maj 2013

Frk. Himmelblå

l.b. skriver:

Hejsa 

Hvad med den her på bud på Yoox fra Viktor og Rolf?

Love it. Flot, moderigtig farve. Perfekt snit - god talje til timeglasset. Klassisk og dansk!

Anmeld

15. maj 2013

Mum33

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Skal du kunne amme i den? 

Gerne, men der er et rum hvor jeg kan amme, så ok hvis den skal af/ned/hives op 

Anmeld

15. maj 2013

Mum33

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad med den her på bud på Yoox fra Viktor og Rolf?

Love it. Flot, moderigtig farve. Perfekt snit - god talje til timeglasset. Klassisk og dansk!

Super flot, men er prisen ikke i euro ? Tænker nemlig den er lidt dyr så 

Anmeld

15. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Gerne, men der er et rum hvor jeg kan amme, så ok hvis den skal af/ned/hives op 

hvad med disse? 

http://www.purlogpersille.dk/shop/mothers-en-vogue-21014p.html

http://www.mor-og-barn.dk/shop/pomkin-josephine-kort-7384p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.