Halvhøj junior seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvor gamle var jeres da de kom i en halvhøj junior seng??
Min søn er 21 måneder og hopper ud af sin tremmeseng mange gange.. Han kravler også selv op i den.. Og det er sket at han faldet ned på hovedet :/
Men ved bare ikke om det er en dum ide med de høje senge.. Han elsker dem bare, det er altid dem han vil i når vi har været ude at kikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

vitapigen

Anonym skriver:

Hvor gamle var jeres da de kom i en halvhøj junior seng??
Min søn er 21 måneder og hopper ud af sin tremmeseng mange gange.. Han kravler også selv op i den.. Og det er sket at han faldet ned på hovedet :/
Men ved bare ikke om det er en dum ide med de høje senge.. Han elsker dem bare, det er altid dem han vil i når vi har været ude at kikke

hvis han selv kan kravle op og ned er der vel ikke noget problem med sådan en seng?

Anmeld

15. maj 2013

Vega

vores søn var knap 3 år, da han fik sin halvhøje junior seng. et kæmpe hit. Min søsters tvillinge drenge var kun 1 1/2 år da de fik deres. De fik hurtigt lært at bruge trapperne.

Han lyder til at være klar - go for it  

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

hvis han selv kan kravle op og ned er der vel ikke noget problem med sådan en seng?

Jamen tænker meget om natten, om han mon ikke falder ned der?? :-s

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Vega skriver:

vores søn var knap 3 år, da han fik sin halvhøje junior seng. et kæmpe hit. Min søsters tvillinge drenge var kun 1 1/2 år da de fik deres. De fik hurtigt lært at bruge trapperne.

Han lyder til at være klar - go for it  

Ja, men tænker bare at han ikke er så gammel, og om
Han ikke vil falde ned om natten?

Anmeld

15. maj 2013

Heidi B

Anonym skriver:

Der er jo sengehest på..

Pyller mor her lagde sækkepude de første nætter, men de klare det fint... 

Anmeld

15. maj 2013

lounika

min søn var 1,5 da han fik hans halv høje med ruschiebane. nu bliver han 2 år om 2 mdr og senegen er bare et hit.. han kalrate bare stigen og ned far først dag.... vi har så købt en af de tykke senge rand der kan stå stivt selv som vi setter på til natten så han ikke ruscher ned på hovet i søvne for han mosler jo rundt i sengen... man kunne også selv lave en lille fin plade / skjold at sætte i huldet til nat.... vi har en pige på 5 der også fik en samme tid .. syntes faktisk hun er for stor til rusiebanen men hun ville ha den men bruger den ikke meget... vi købe dem bare brugt på dba til 700 kr stykket..

så syntes helt klart det er en go ide han får ny seng nu....

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Heidi B skriver:

Der er jo sengehest på..

Pyller mor her lagde sækkepude de første nætter, men de klare det fint... 

Hvor gammel var dit barn? :-)

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

lounika skriver:

min søn var 1,5 da han fik hans halv høje med ruschiebane. nu bliver han 2 år om 2 mdr og senegen er bare et hit.. han kalrate bare stigen og ned far først dag.... vi har så købt en af de tykke senge rand der kan stå stivt selv som vi setter på til natten så han ikke ruscher ned på hovet i søvne for han mosler jo rundt i sengen... man kunne også selv lave en lille fin plade / skjold at sætte i huldet til nat.... vi har en pige på 5 der også fik en samme tid .. syntes faktisk hun er for stor til rusiebanen men hun ville ha den men bruger den ikke meget... vi købe dem bare brugt på dba til 700 kr stykket..

så syntes helt klart det er en go ide han får ny seng nu....

Ja det kan jeg godt se..
Er bare så bange for at han vil falde ned om natten.. Han er jo bare stadig så lille.. Men her til aften er han nok hoppet ud 30 gange s:

Anmeld

18. juni 2013

Vega

Anonym skriver:

vi lagde også lidt blødt ned den første uges tid..just in case.. men det blev aldrig brugt :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.