Solcreme p20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
12 svar
11 synes godt om
15. maj 2013

MIWULA

Hvad bruger i af fakta på jeres børn? Står og skal købe den der P20 solcreme og kan ikk finde ud af om jeg skal tage 30 eller 50 fakta. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Malene84

MIWULA skriver:

Hvad bruger i af fakta på jeres børn? Står og skal købe den der P20 solcreme og kan ikk finde ud af om jeg skal tage 30 eller 50 fakta. 

Mine to blondine-bleg-basser bruger jeg 30 på, lige nu - men når det er rigtig sommer bruger jeg 50  så køber hvert år begge dele

Anmeld

15. maj 2013

Malene84

Har i øvrigt flere gange fået af vide, at faktor50 er for meget. At børnene kun har godt af solen (d-vitamin) - meeeen - når jeg nu kan se de bliver rigtig røde i kinderne på faktor30, lader jeg mig selv bestemme 

Anmeld

15. maj 2013

LilleChelle

Vi har købt en faktor50 i Lidl til bassen. 

Anmeld

15. maj 2013

L&V

Jeg har købt faktor 20 det er langt rigeligt..

Anmeld

15. maj 2013

MIWULA

Malene84 skriver:

Har i øvrigt flere gange fået af vide, at faktor50 er for meget. At børnene kun har godt af solen (d-vitamin) - meeeen - når jeg nu kan se de bliver rigtig røde i kinderne på faktor30, lader jeg mig selv bestemme 

Okey tusind tak for hjælpen. Jeg køber 30 fakta da min søn ikk bliver så nemt rød. Men ja det skal du da os det er jo dine børn. Hehe 

Anmeld

15. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger P20 solcreme når vi på ferie og ellers bruger vi faktor 30. Det er ikke så meget faktoren der er vigtig, det er mere, hvor meget man putter på.

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bruger vi faktor 30-50 til mine små albinoer. De ligner deres albino far, og bliver hurtigt røde. ( de er jo ik rigtige albinoer ) vh stine

Anmeld

15. maj 2013

lassemor07

MIWULA skriver:

Her bruger vi faktor 50 for Lasse har nogle ar i hoved som skal dækkes så meget som muligt men til et "normalt" barn vil jeg mene af 30 er nok

Anmeld

15. maj 2013

L&V

MIWULA skriver:

http://www.cancer.dk/skrunedforsolen/solbeskyttels e/solcreme/

prøv og kig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.