Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad bruger i af fakta på jeres børn? Står og skal købe den der P20 solcreme og kan ikk finde ud af om jeg skal tage 30 eller 50 fakta.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Hvad bruger i af fakta på jeres børn? Står og skal købe den der P20 solcreme og kan ikk finde ud af om jeg skal tage 30 eller 50 fakta.
Mine to blondine-bleg-basser bruger jeg 30 på, lige nu - men når det er rigtig sommer bruger jeg 50 så køber hvert år begge dele
Har i øvrigt flere gange fået af vide, at faktor50 er for meget. At børnene kun har godt af solen (d-vitamin) - meeeen - når jeg nu kan se de bliver rigtig røde i kinderne på faktor30, lader jeg mig selv bestemme
Vi har købt en faktor50 i Lidl til bassen.
Malene84 skriver: Har i øvrigt flere gange fået af vide, at faktor50 er for meget. At børnene kun har godt af solen (d-vitamin) - meeeen - når jeg nu kan se de bliver rigtig røde i kinderne på faktor30, lader jeg mig selv bestemme
Okey tusind tak for hjælpen. Jeg køber 30 fakta da min søn ikk bliver så nemt rød. Men ja det skal du da os det er jo dine børn. Hehe
Vi bruger P20 solcreme når vi på ferie og ellers bruger vi faktor 30. Det er ikke så meget faktoren der er vigtig, det er mere, hvor meget man putter på.
Her bruger vi faktor 30-50 til mine små albinoer. De ligner deres albino far, og bliver hurtigt røde. ( de er jo ik rigtige albinoer ) vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128