Projekt "Stop-Nat-Pat"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. maj 2013

MorDk

Så er vi gået igang!

Sikke en laaaang nat. Freya vågnede hele tiden og "klynkede" og var meget urolig. Hun fik skiftevis vand og sut. Hun sys godt nok det vand var noget "sprøjt"  Vi holdt ud. Og kl.05.00 stod farmand op med hende og tog sig af begge unger og fik afl. Bassen i BH. Dejligt at få lov at sove lidt længere.

Andre som er igang med PSNP? (Projekt Stop Nat Pat)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Pikku Myy

MorDk skriver:

Så er vi gået igang!

Sikke en laaaang nat. Freya vågnede hele tiden og "klynkede" og var meget urolig. Hun fik skiftevis vand og sut. Hun sys godt nok det vand var noget "sprøjt"  Vi holdt ud. Og kl.05.00 stod farmand op med hende og tog sig af begge unger og fik afl. Bassen i BH. Dejligt at få lov at sove lidt længere.

Nu er det en del år siden, men da vi fjernede "natpatten", var det min kæreste der overtog i et par dage. Jeg sov jeg i stuen, så muligheden slet ikke var til stede.

Anmeld

15. maj 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

Så er vi gået igang!

Vi er ikke gået igang endnu. Vi venter lige en måneds tid endnu. 

Men de sidste tre nætter har han spist kl. 23/24 (da jeg gik i seng søndag og mandag) hvor han er kommet i seng kl. 20 og onsdag kl. 4.30, hvor han var faldet i søvn 21.45 (Øv for en dreng der kæmper for ikke at falde i søvn). 

Ellers har han skulle have mad min. 2 gange pr. nat. 
Så jeg håber på han selv trapper ned  

Hvornår kommer Freya i seng om aftenen? 

Anmeld

15. maj 2013

MorDk

Pikku Myy skriver:

Nu er det en del år siden, men da vi fjernede "natpatten", var det min kæreste der overtog i et par dage. Jeg sov jeg i stuen, så muligheden slet ikke var til stede.

JA det tænkte jeg også på... det gjorde vi nemlig med min søn. Vi startede PSNP sidst i maj 2011 og 9. juni 2011 ammede jeg ham ikke mere om natten og han sov stort set igennem!

Anmeld

15. maj 2013

MorDk

LilleChelle skriver:

Vi er ikke gået igang endnu. Vi venter lige en måneds tid endnu. 

Men de sidste tre nætter har han spist kl. 23/24 (da jeg gik i seng søndag og mandag) hvor han er kommet i seng kl. 20 og onsdag kl. 4.30, hvor han var faldet i søvn 21.45 (Øv for en dreng der kæmper for ikke at falde i søvn). 

Ellers har han skulle have mad min. 2 gange pr. nat. 
Så jeg håber på han selv trapper ned  

Hvornår kommer Freya i seng om aftenen? 

Hun bliver lagt mellem 18.00 og 18.45. Og så vågner 2 gange inden vi går i seng hvor hun ammes. Og så plejer hun at få mad 2-3 gange om natten

Anmeld

15. maj 2013

LilleChelle

MorDk skriver:

Hun bliver lagt mellem 18.00 og 18.45. Og så vågner 2 gange inden vi går i seng hvor hun ammes. Og så plejer hun at få mad 2-3 gange om natten

Hold da op - det var alligevel også en del gange. 

Så føler jeg mig lige pludselig heldig over kun at skulle amme 2-3 gange fra han kommer i seng kl. 20 til han står op tidligst kl. 7. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.