ang igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal sættes igang her imorgen tidlig og så ville jeg bare lige høre efter jer som har prøvet det er der nogen af jer som har oplevet det gik hurtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Keablao

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal sættes igang her imorgen tidlig og så ville jeg bare lige høre efter jer som har prøvet det er der nogen af jer som har oplevet det gik hurtig

Hej med dig.

Held og lykke med det :-)

Jeg blev sat igang med min datter i september 2010.

Jeg fik taget vandet klokken 9 cirka og hun er født 13.37, så det gik ret så hurtigt.

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Keablao skriver:

Hej med dig.

Jeg fik taget vandet klokken 9 cirka og hun er født 13.37, så det gik ret så hurtigt.

ja det må man sige jeg skal ha sådan en pille og tak

Anmeld

15. maj 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg blev sat igang 38+3, d. 15/01-13. 

Fik en pille omkring kl. 8, taget vandet kl. 14, veer ved 17-tiden og fødte kl. 21.58  

Anmeld

15. maj 2013

Malene84

Anonym skriver:

Hej piger

altså definer hurtigt? haha. Jeg fik lagt min pille kl. 9.30 - og så ville de sende mig hjem (men pga. svangerskabsforgiftning beholdte de mig)!

De sendte til gengæld min mand hjem, fordi deres erfaring var at der først ville ske noget dagen efter. Men efter 1,5 time - begyndte det er gøre ondt i min mave og efter 2 timer var mine veer igang. Det kom meget bag på dem, og man kunne mærke at de ikke troede på mig - så de blev ved med at komme med ponodil  HMM... til sidst blev jeg sgu så tosset at jeg hævede stemmen - så kørte de strimmel og kunne godt se mine veer (og høre dem)! Så de fik ringet min mand tilbage og jeg fik lagt epidural (hvilket vist godt kan trække fødslerne ud)! Jeg fødte i hvert fald først kl. 01:03 om natten

Anmeld

15. maj 2013

Malene84

Keablao skriver:

Hej med dig.

shit det er hurtigt 

Anmeld

15. maj 2013

Mokka

Hej

Er sat i gang 2 gange med pille..

Den ene gang fik jeg en pille kl. 9, fik véer omkring kl. 10 og fødte kl. 12

Anden gang fik jeg pillen kl. 10 fik første véer omkring kl. 12.30 og fødte kl. 14.15

En veninde har dog som 4. gangs gravid og 16 dage over termin fået stikpille over 2 døgn, uden optræk til noget. herefter kunne man komme til at prikke hul på fostervandet, og så gik det herefter også stærkt. 

Held og lykke med det

Anmeld

15. maj 2013

baby012

Da vi kørte til igangsættelse var jeg fem cm åben  

så de tog bare vandet, seks timer efter, var han ude  

Anmeld

15. maj 2013

B&J

Desværre gik mit ikke hurtigt, mit vand var dog gået. og fik lagt en pille den 1 marts 2 marts kommer jeg tilbage får langt en ny pille, bliver på sygehuset får lagt en ny igen ved eftermiddagstid stadig ingen ting om morgen den 3 får jeg lagt en ny og der sker ingen ting og igen eftermiddag og aften, kl 21.30 vil vi i seng på syge huset og jep der går det hele igang og han er født den 4 marts

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

tak for svar alle sammen
håber bare det går hurtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.