åh neej.. så er det i næste uge der er eksamen for mig. og jeg er overhovedet ikke klar til det.. hmm det er min allerførste eksame jeg skal til. da jeg gik i folkeskole havde jeg ikke eksamen da jeg gik i spic kl.. og jeg er begyndt at være noget nervøs for at skal op til eksamen
inderst inde har jeg bare ikke lyst til det, men der er desværre ingen undtagelse på skolen, jeg skal op i mat,dansk,engelsk, samf, fagende og de 3-4 af fagende skal jeg op til i næste uge, den ene fag efter den anden fag.
men uden tvivl det bliver en rigtig svær uge for mig pga eksamerne.
for det første så jeg har ikke haft engelsk i snart mange måneder. på grund af en lærer vi havde sidste år mente at det var vigtig at kunne have styr på dansk. med kommaer,punktum osv) og efter som tiden er gået er har vi fået en ny lærer her i starten af året.. og er begyndt at lærer lidt engelsk igen.. (jeg har haft engelsk på skolen. det skal så lige siges..) men så står jeg her idag og kan ikke sige en S'k'i'd') på engelsk det er ihvertifald meget lidt, mit spørgsmål. hvordan skulle jeg kan klare eksamen op til engelsk når jeg ikke har haft det så lanng tid:
og det samme som mametik er jeg virkelig dårlig) det er ikke hver gang vi har haft mat atr jeg har lavet det. da vores lærer ikke lige er en god lærer.. hvis man spørger ham 2-3 gange hvis man ikke lige forstår problemet ja så siger han (det har jeg lige sagt)
i øverigt så har man sagt til mig at vi lige skal have en snak om det. for han har bemærket at jeg ikke rigtig helt forstår det som han skriver på tarvlen... jeg har aldrig været god til mametik.. desværre....
og syntes det er forsent at snakke om det sammen med mig
når det er i næste uge eksamen falder.... jeg har det meget med hvis jeg lærer nye metoder i mametik så glemmer jeg det lidt ret hurtigt...
og jeg tænker bare sådan at jeg håber ikke jeg bare kommer til at sidder ved et bord forand mine opgaver og ikke får lavet noget.. det vil jeg simpelhen syntes ville være for pinligt...
hvad skal jeg gørre?....
Anmeld