Anbefal feriedestination med barn på 1,5år?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

go aften, jeg sidder lige her og overvejer sommerferien!  

jeg er totalt blank for ideer! Hvad er bedst, indland/udland? Camping/hotel? By/charter?  

Vi har kun prøvet at være i sommerhus med vores dreng, og det var pisvejr hele ugen, så det endte med at være meget ligesom hjemme. 

Han er som sagt 1,5år og stikker af for et godt ord! krudtugle jeg er meget utryg ved at vælge et sted med vand, når han nu har den slags tendenser, men samtidig vil jeg vildt gerne kunne bade i det forhåbentlige fantastiske vejr er jeg pivet? 

Hvis vi skal ud af landet, tænker jeg det ikke skal være for varmt! tror ikke jeg kan klare 30-40grader.

Nårh ja, og ugerne vi har er 28,29,30,31 hurra for overskydende barsel 

Håber der sidder nogen garvede feriemennesker derude, for som i kan læse, er jeg slet ikke vant til at tage på ferie på nogen måde 

mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

MortilElias2010

Mor11 skriver:

go aften, jeg sidder lige her og overvejer sommerferien!  

jeg er totalt blank for ideer! Hvad er bedst, indland/udland? Camping/hotel? By/charter?  

Vi har kun prøvet at være i sommerhus med vores dreng, og det var pisvejr hele ugen, så det endte med at være meget ligesom hjemme. 

Han er som sagt 1,5år og stikker af for et godt ord! krudtugle jeg er meget utryg ved at vælge et sted med vand, når han nu har den slags tendenser, men samtidig vil jeg vildt gerne kunne bade i det forhåbentlige fantastiske vejr er jeg pivet? 

Hvis vi skal ud af landet, tænker jeg det ikke skal være for varmt! tror ikke jeg kan klare 30-40grader.

Nårh ja, og ugerne vi har er 28,29,30,31 hurra for overskydende barsel 

Håber der sidder nogen garvede feriemennesker derude, for som i kan læse, er jeg slet ikke vant til at tage på ferie på nogen måde 

mor11

Bornholm Bornholm Bornholm  Det er den dejligste ferieø  

Lej et sommerhus i Nexø og tag bilen derover, tag ind til rokkestenen, i sommerfugleparken, spis torskebukser og ristede rejer - sol over Gudhjem osv. Fantastisk tur med familien 

Eller 

Tenerife  Skøn skøn ferie med alt indenfor rækkevidde. Playa Las Americas og bo på ... Sunwing Resort - i børnelejlighed i stueetagen, med egen terrasse lige ud til swimmingpoolen og gåafstand til stranden med ren hygge og idyl  

God rejse 

Anmeld

14. maj 2013

Moma

Camping. Det er bare alletiders for børn i alle aldre - og gerne et sted med pool eller strand. Så må I sætte en døgnvagt på drengen 

Anmeld

21. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Oooog sommerhus i Skagen it is fandt et "billigt" privatudlejet hus, tæt på stranden  Så nu håber vi på godt vejr i juli 

Anmeld

21. maj 2013

Jibbe

Mor11 skriver:

Oooog sommerhus i Skagen it is fandt et "billigt" privatudlejet hus, tæt på stranden  Så nu håber vi på godt vejr i juli 

Jeg krydser virkelig fingre for jer! Var i skagen i uge 29 sidste år og vise min lille søn frem på arbejdet - der var 12 grader!!!! 12 freaking kolde grader. Mærkelig sommer - den bliver selvfølgelig god når i skal derop!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.