Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke2404 skriver: Efter mig og kæresten fik afvide at vi ventede os tvillinger, er vi begyndt at snakke om navne . Dog er vi kun kommet frem til et pigenavn, og et drengenavn. Og vi aner ikke hvad der kan passe sammen med dem.. Pigenavnet: Emma Drengenavnet: Tobias Kom gerne med en masse foreslag, både drenge og pigenavne!
Efter mig og kæresten fik afvide at vi ventede os tvillinger, er vi begyndt at snakke om navne . Dog er vi kun kommet frem til et pigenavn, og et drengenavn. Og vi aner ikke hvad der kan passe sammen med dem..
Pigenavnet: Emma
Drengenavnet: Tobias
Kom gerne med en masse foreslag, både drenge og pigenavne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej :-) her er et par forslag.
Pige: Alma, Lea, Agnes, Ella, Norah, Ellen, Lily
Dreng: Mads, Storm, Elliot, Bertram, Viktor
mv. V
Rikke2404 skriver: Vi har også snakket om Tobias og Oliver, det syntes jeg lyder rigtig godt sammen så det var måske en mulighed
Vi har også snakket om Tobias og Oliver, det syntes jeg lyder rigtig godt sammen så det var måske en mulighed
Vi har selv en Oliver, så det ville jeg jo helt klart vælge! Og så kan jeg faktisk også rigtig godt lide navnet Tobias.
Emma og Anna
adam og eva. det var det første jeg kom i tanke om
magne og merle
sebastian og silke
tristian og trine
noah og naiya/naja/naya
anton og albrte
hov havde ikk lige set du havde nogle navne
Efter mig og kæresten fik afvide at vi ventede os tvillinger, er vi begyndt at snakke om navne . Dog er vi kun kommet frem til et pigenavn, og et drengenavn. Og vi aner ikke hvad der kan passe sammen med dem.. Pigenavnet: Emma Drengenavnet: Tobias Kom gerne med en masse foreslag, både drenge og pigenavne!
Emma og
Ida
Laura
Lærke
Mathilde
Freya
Alma
Julia/Julie
Signe
Karla
MarieTobias og
Lucas
Oliver
Mikkel
Viktor
Alexander/Sander
Kasper
Benjamin
Oscar
Marcus
Daniel
Tobias & Daniel
Tristan & Julian
Philip & Lucas
Emma & Laura
Emma & Julia
Laura & Julia
Emma & Daniel
Philip & Emma
Lucas & Laura
Tak for gode forslag piger!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128