Puh den kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Menne

Hej piger.

Jeg er i uge 12 og de sidste dage har trætheden, kvalmen og maveonde bare taget til. Jeg har haft disse symptomer stort set hele tiden, men nu er de bare næste ikke til at holde ud. Måtte melde mig syg fra arbejde imorges.

Burde det ikke være netop nu, at de skulle være aftagende i stedet for?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

pernie89

Jo det vil jeg da sige, men alle er ikke lige heldige

- Jeg havde det kun sådan de første par uger, og efter uge 10 har jeg intet haft og har termin 29. juli ...

Krydser for det forsvinder inden alt for længe..

Anmeld

14. maj 2013

mrhl

Jeg er 11+2 i dag og oplever det samme. alle steder jeg læser synes jeg der står at nu får du det bedre og får mere energi og det er bare ikke tilfældet overhovedet!!! Men det er sikkert meget individuelt hvor ramt man er ;-)

Anmeld

14. maj 2013

Menne

pernie89 skriver:

Jo det vil jeg da sige, men alle er ikke lige heldige

- Jeg havde det kun sådan de første par uger, og efter uge 10 har jeg intet haft og har termin 29. juli ...

Krydser for det forsvinder inden alt for længe..

Nej åbenbart ikke .. Men ja, håber det vender snart  Det må være skønt bare at kunne nyde sin graviditet 

Anmeld

14. maj 2013

Menne

mrhl skriver:

Jeg er 11+2 i dag og oplever det samme. alle steder jeg læser synes jeg der står at nu får du det bedre og får mere energi og det er bare ikke tilfældet overhovedet!!! Men det er sikkert meget individuelt hvor ramt man er ;-)

Det er bare ikke spor sjovt. Jeg er 11+6 i dag.. Så følges vi jo næsten ad . Håber vi får det bedre snart..

Anmeld

14. maj 2013

pernie89

Ja det er skønt. Og håber da også du kommer til at nyde din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.