Har fået job !!!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

MIWULA

Masig skriver:

Tja, hvad skal du sælge? Umiddelbart ville det ikke være noget jeg ville gå efter, men det kommer jo nok an på hvem man er... Bare vær sikker på en ordentlig kontrakt så du har rene linjer 

Og tillykke med jobbet 

Hov ja glemte jeg at skrive.. haha det er et rengørings firma som gør rent hos private.. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

MIWULA

Joan ( Smallie ) skriver:

Der skal jo bare stå i ens kontrakt og der bliver indbetalt til ferie og pansion. Det er ikke så farligt når der ikke er overenskomst man skal bare slev holde øje med ting.

Og hvis der ikke bliver betalt ind til pansion ja så kan man da selv gøre det.

Til TS tillykke med jobbet. Hvis du er medlem af en fagforening så syntes jeg du skal få dem til at kigge på din kontrakt inden du skriver under.

Okey tusind tak for svar.. og mange tak..

Anmeld

14. maj 2013

MIWULA

bøllen skriver:

Først tillykke med jobbet .. 

ser et minus ved ingen løn ved sygdom . Hvis det er et job som du skal leve af , er det jo en risiko og løbe . Tænker jeg .. 

Tusind tak. Ja det er rigtig.

Anmeld

14. maj 2013

MIWULA

Når hun har været ansat i 8 uger får hun sygedagpenge af komunen.

Gør jeg? hvordan det?

Anmeld

14. maj 2013

MIWULA

K&S skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

14. maj 2013

Joan ( Smallie )

MIWULA skriver:

Gør jeg? hvordan det?

Jamen det skal der stå noget om i kontrakten også. Jeg har lige underskrevet en kontrakt hvor der ikke er overenskomst og der stod at jeg var berettigt til sygedagpenge fra komunen og enten melder hende du arbejder for det til komunen ellers så gør du det selv og så kommer der nogen papir du skal udfylde.

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Har lige været til jobsamtale og har fået det.. Det er et enkelmandsfirma og stillingen er på 15-20 timer men lidt senere 30 timer om ugen. Man bruger egen bil til at køre rundt til kunderne og får self køre penge pr km fra kunde til kunde.

Hun er virkede rigtig sød og var meget med at man skulle self passe sit familieliv så hvis der var et eller andet som f.eks. sommerfest i vuggestuen eller noget skulle man self tage med til det.

Og med fri dage og ferie skulle man bare sige det i god tid..

Arbejds tiderne bestemmer man selv med mindre kunden self havde en tid man helst skulle være færdig på..

Så lange mogner med børnene var helt fint og op til en selv. Bare man passer kundernes behov.

Ingen weekend arbejde.

Ingen overenskomst.

Hvad synes i lyder det godt?

Jeg synes selv det lyder ret godt.

Dog er der ingen penge ved barn syg eller man selv er syg..

Stort tillykke med jobbet 

Anmeld

14. maj 2013

MIWULA

Jamen det skal der stå noget om i kontrakten også. Jeg har lige underskrevet en kontrakt hvor der ikke er overenskomst og der stod at jeg var berettigt til sygedagpenge fra komunen og enten melder hende du arbejder for det til komunen ellers så gør du det selv og så kommer der nogen papir du skal udfylde.

Men er det ikk kun hvis man bliver langtids syg?

Anmeld

14. maj 2013

MIWULA

emmagirl skriver:

Stort tillykke med jobbet 

Tusind tak

Anmeld

14. maj 2013

Isabella_mor

Det lyder da som et drømmejob

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.