Søger venner nørre nebel, Varde eller der omkring:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Lizette86

Hejsa:-) jeg søger noget bekendtskab, da jeg simpelthen ikke har mange venner tilbage. Gerne er vennepar, da min mand oprindelig kommer fra Horsens, og alle hans venner er der over. 

Vi har en søn på 4 år, og det ville jo være dejligt hvis du/i også havde barn/børn men slet ikke et krav

så hvis der er nogen her omkring der godt kunne tænke sig st udvide sin vennekreds, ja så skriv til mig:-)

ps. Er 26 år og min mand er 30 :-)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. maj 2013

CarinaSB

Profilbillede for CarinaSB
Elsker mine dejlige drenge

Hejsa:-) jeg søger noget bekendtskab, da jeg simpelthen ikke har mange venner tilbage. Gerne er vennepar, da min mand oprindelig kommer fra Horsens, og alle hans venner er der over. 

Vi har en søn på 4 år, og det ville jo være dejligt hvis du/i også havde barn/børn men slet ikke et krav

så hvis der er nogen her omkring der godt kunne tænke sig st udvide sin vennekreds, ja så skriv til mig:-)

ps. Er 26 år og min mand er 30 :-)

En skam i bor så langt væk .. Vi er 25 og 30 år .. Har 1 dreng på næsten 4 år og en på 1,5 år .. :)

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage."

*Poul-Erik 17-04-53 - 06-09-12* 
Savner dig far 

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

ja det var godt nok en skam. Men vi har bil , så vi kunne sagtens finde ud af noget alligevel. Men hold da op , hvor synes jeg bare det kan være svært at finde venner. vi havde mange venner og veninder inden vi fik Oscar , men de fleste gled væk, da jeg blev gravid. 

og i 2009 købte vi hus i nørre nebel. Og det har været lidt svært synes jeg. 

Boede sammen med min mand i Horsens er par år hvor vi havde nogen super gode venner, men de gled også væk de fleste da vi flyttede. Men sådan går det jo ind imellem

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

Hov for at du får en besked om jeg har svarer,- skal jeg så trykke på citere i din besked. Har næsten lige oprettet profil herinde så ved ikke helt hvordan det fungere ;-)

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

CarinaSB skriver:

En skam i bor så langt væk .. Vi er 25 og 30 år .. Har 1 dreng på næsten 4 år og en på 1,5 år ..

ja det var godt nok en skam. Men vi har bil , så vi kunne sagtens finde ud af noget alligevel. Men hold da op , hvor synes jeg bare det kan være svært at finde venner. vi havde mange venner og veninder inden vi fik Oscar , men de fleste gled væk, da jeg blev gravid. 

Boede sammen med min mand i Horsens er par år hvor vi havde nogen super gode venner, men de gled også væk de fleste da vi flyttede. Men sådan går det jo ind imellem

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

jaah jeg fandt ud af det

Anmeld

14. maj 2013

CarinaSB

Lizette86 skriver:

Vi har også bil så det er da ikke det store problem .. kender godt det med at vennerne lige så stille glider væk .. Det gjorde mine også :(

Vi flyttede fra Hobro til Herning og der er os røget nogle stykker i svinget :(

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage."

Savner dig far 

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

CarinaSB skriver:

Vi har også bil så det er da ikke det store problem .. kender godt det med at vennerne lige så stille glider væk .. Det gjorde mine også

Vi flyttede fra Hobro til Herning og der er os røget nogle stykker i svinget

Ja det er desværre sådan det indimellem går..

hvis du vil må du gerne ansøge mig på facebook.

jeg hedder lizette høj Jensen.

hvad laver du og manden til daglig?

Anmeld

14. maj 2013

CarinaSB

Lizette86 skriver:

Ja det er desværre sådan det indimellem går..

hvis du vil må du gerne ansøge mig på facebook.

jeg hedder lizette høj Jensen.

hvad laver du og manden til daglig?

Lige nu går jeg hjemme på kontant hjælp :( Og manden er entreprice leder hos noget der hedder Bygge firmaet MTN .. :) Hvad med jer??

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Savner dig far 

Anmeld

14. maj 2013

Lizette86

CarinaSB skriver:

Lige nu går jeg hjemme på kontant hjælp Og manden er entreprice leder hos noget der hedder Bygge firmaet MTN .. Hvad med jer??

Okay min mand laver design møbler hos noget der hedder

bramming plastindustri Jeg er førtidspensionist, da jeg 

lider af en psykisk sygdom. jeg springer lige over på facebook i stedet

for det er svært at skrive herindover med en iphone for den retter

alle mine ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.