Hvor tyk må puden være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Sonja Strib

Jeg har en dreng på 3 et halvt og han bruger lige nu den tyndeste juniorpude, men hvornår må han begynde at bruge en pude med mere fyld, som så kan gi mere støtte til nakken?

Håber der nogen som lige kender en eller anden tommelfinger-regel man måske kan læne sig lidt op af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Chris86

Hmm tænker hvis hans rygsøjle er lige, når han ligger på siden, så passer puden... Ellers ved jeg ikke hvordan "reglerne" lige er

Anmeld

14. maj 2013

helle85

Sonja Strib skriver:

Jeg har en dreng på 3 et halvt og han bruger lige nu den tyndeste juniorpude, men hvornår må han begynde at bruge en pude med mere fyld, som så kan gi mere støtte til nakken?

Håber der nogen som lige kender en eller anden tommelfinger-regel man måske kan læne sig lidt op af...

her er et link til en der har spurgt netsundhedsplejsen noget om det med pude, jeg ved ikke om du kan bruge det til noget

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=SOVEVANER&id=2066 4

mine børn er 5 og 6 år og de bruger stadig ikke hovedepude, da de ikke kan sove med dem.
vi har en ekstra pude og nå de har spurgt om de må sove med den så har de fået lov til at prøve, men nå jeg så kigger til dem om aften så ligger den i benenden eller på gulvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.