Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg skriver som anonym, da vorés familier ikke skal vide noget endnu 

Jeg skulle have haft min menstruation omkring onsdag i sidste uge, men den er stadig ikke kommet :/ Jeg har taget 3 test - den sidste i morges og de har alle været bragende negative :s hva tror i?

Jeg er mega splittet omkring da min kæreste og jeg blev enige om sidste måned at stoppe projekt baby for nu efter at have prøvet siden jul, da jeg er stoppet på uddannelse, nu går på dagpenge og forhåbentlig skal starte uddannelse igen til sommer

Plejer at have nogenlunde regelmæssig mens dog ikke 100 %.. Har haft lidt smerter i maven og under liv + lidt kvalme, men er i tvivl om det fordi jeg fokuserer for meget på :/

Er helt rundt på gulvet og har 1000 tanker der farer rundt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Melanie Bjerre

Anonym skriver:

Hejsa..

Jeg skriver som anonym, da vorés familier ikke skal vide noget endnu 

Jeg skulle have haft min menstruation omkring onsdag i sidste uge, men den er stadig ikke kommet :/ Jeg har taget 3 test - den sidste i morges og de har alle været bragende negative :s hva tror i?

Jeg er mega splittet omkring da min kæreste og jeg blev enige om sidste måned at stoppe projekt baby for nu efter at have prøvet siden jul, da jeg er stoppet på uddannelse, nu går på dagpenge og forhåbentlig skal starte uddannelse igen til sommer

Plejer at have nogenlunde regelmæssig mens dog ikke 100 %.. Har haft lidt smerter i maven og under liv + lidt kvalme, men er i tvivl om det fordi jeg fokuserer for meget på :/

Er helt rundt på gulvet og har 1000 tanker der farer rundt :/

Mine tests var først positive da jeg var gået halvanden uge over tid 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Melanie Bjerre skriver:

Mine tests var først positive da jeg var gået halvanden uge over tid 

Okey, må nok se tiden an så  

Tak for svar 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Ikke andre der har tanker eller erfaringer? 

Anmeld

14. maj 2013

pernie89

Desværre ikke, testede bragende postitiv en dag før forvente mens. 

Anmeld

14. maj 2013

frkanonym

nogen tester positivt tidligt, andre sent. det er forskelligt fra person til person, hvor hurtigt man danner hcg.

man hører tit om, nogen tester positivt allerede fra 3+, hvorimod mange af mine veninder først har kunnet teste positiv fra 7-8+

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

nogen tester positivt tidligt, andre sent. det er forskelligt fra person til person, hvor hurtigt man danner hcg.

man hører tit om, nogen tester positivt allerede fra 3+, hvorimod mange af mine veninder først har kunnet teste positiv fra 7-8+

Men tænker om det kan være andet end graviditet? :/

Anmeld

14. maj 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Men tænker om det kan være andet end graviditet? :/

det kan være stress. eller hvis du tænker for meget over det det kan være rigtig mange ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.