Jern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
5 synes godt om
14. maj 2013

Diana2013

Jeg er netop begyndt på jern, det er hemo jern, og synes at hvis jeg bøvser får jeg sådan en jern smag i munden, hvilket jeg slet ikke kan have ;/ er det bare sådan eller kan man skifte produkt hvor det ikke er der ;0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

emmaemilie

DianaBaastrup skriver:

Jeg er netop begyndt på jern, det er hemo jern, og synes at hvis jeg bøvser får jeg sådan en jern smag i munden, hvilket jeg slet ikke kan have ;/ er det bare sådan eller kan man skifte produkt hvor det ikke er der ;0

Altså, personligt spiser jeg Apovits 'Gravid jern C' (Apotekets egne).. Dem får jeg ikke sure opstød af, overhovedet, men jeg tager den selvfølgelig også kun lige inden jeg skal sove.

Det er så forfærdeligt med de der dårlige smage i munden, jeg havde også jern-smag i munden i de første uger, men det er så meget normalt.
Og så stoppede jeg på fiskeolie, fordi det gav så grimme opstød, at jeg kastede op

Held og lykke med jagten!

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

DianaBaastrup skriver:

Altså jeg kan slet ikke tåle jern tabletter denne gang :s

Jeg brækker mig hver gang jeg prøver at få en ned, så jeg spiser mere oksekød en jeg plejer. For ved ikke hvad jeg ellers skal gøre ved det.

Min jordemoder siger jeg bare skal prøve igen og igen, men brækker mig stadig .. 

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Altså jeg kan slet ikke tåle jern tabletter denne gang :s

Jeg brækker mig hver gang jeg prøver at få en ned, så jeg spiser mere oksekød en jeg plejer. For ved ikke hvad jeg ellers skal gøre ved det.

Min jordemoder siger jeg bare skal prøve igen og igen, men brækker mig stadig .. 

Fandt lige denne hjemmeside med andre jernholdige fødevarer, hvis man mangler inspiration

http://bloddonor.host.datagraf.dk/index.dsp?category_id=17 

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Fandt lige denne hjemmeside med andre jernholdige fødevarer, hvis man mangler inspiration

http://bloddonor.host.datagraf.dk/index.dsp?category_id=17 

Ja okay, ser vidst ikke ud til at jeg skal frygte noget der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.