Min søster skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
11 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

Fuglemor

Min søster skal giftes senere på året, vi blev det tidligere i år.

det skulle jo gerne være en glædelig ting men er lidt ked af det. Min søster har overhovedet ikke vist interesse i mit bryllup, faktisk har hun bare været negativ omkring alt og været fuldstændig ligeglad. Det samme har min mor. Hun kunne ikke forstå vi skulle giftes, det var da dumt osv osv.

men nu min søster fortalte at hun skulle giftes så var det ih og oh så dejligt. Og det Var bare det bedste der kunne ske.

der skyllede skuffelsen godt nok indover mig. Og jeg sidder lidt med følelsen af at alt hvad min søster gør er bare det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

PernilleogLouis

Mor12 skriver:

det skulle jo gerne være en glædelig ting men er lidt ked af det. Min søster har overhovedet ikke vist interesse i mit bryllup, faktisk har hun bare været negativ omkring alt og været fuldstændig ligeglad. Det samme har min mor. Hun kunne ikke forstå vi skulle giftes, det var da dumt osv osv.

men nu min søster fortalte at hun skulle giftes så var det ih og oh så dejligt. Og det Var bare det bedste der kunne ske.

der skyllede skuffelsen godt nok indover mig. Og jeg sidder lidt med følelsen af at alt hvad min søster gør er bare det bedste

øv da - du får et herfra

Anmeld

14. maj 2013

Fuglemor

PernilleogLouis skriver:

øv da - du får et herfra

Tusinde tak

Anmeld

14. maj 2013

Fenja09

Mor12 skriver:

Kan godt forstå hvis du er skuffet, det ville jeg da også være. Men jeg tror alligevel at jeg ville bide i det sure æble, sige til mig selv at jeg ikke vil være som dem der skuffede mig og prøve at glædes over at søsteren skal giftes. Bagefter er du også i din gode ret til at fortælle dem begge at du gerne ville at de havde glædet sig ligeså meget på dine vegne som du gjorde på din søsters.

Måske du i virkeligheden skulle tage en længere snak med dem begge - sammen eller hver for sig og fortælle hvordan du har haft det. Jeg har et meget åbent forhold til min søster, så jeg ville nok have sagt det med det samme.

/Fenja

Anmeld

14. maj 2013

Fuglemor

Fenja09 skriver:

Kan godt forstå hvis du er skuffet, det ville jeg da også være. Men jeg tror alligevel at jeg ville bide i det sure æble, sige til mig selv at jeg ikke vil være som dem der skuffede mig og prøve at glædes over at søsteren skal giftes. Bagefter er du også i din gode ret til at fortælle dem begge at du gerne ville at de havde glædet sig ligeså meget på dine vegne som du gjorde på din søsters.

Måske du i virkeligheden skulle tage en længere snak med dem begge - sammen eller hver for sig og fortælle hvordan du har haft det. Jeg har et meget åbent forhold til min søster, så jeg ville nok have sagt det med det samme.

/Fenja

Det er desværre prøvet af men de kan ikke se problemet. Det er åbenbart i orden i deres verden at opføre sig sådan. 

Anmeld

14. maj 2013

Tulipan

Øv øv

ærgeligt det ska være sådan :/

har du spurgt din mor direkte hvorfor hun var ligeglad med dit bryllup?

Anmeld

14. maj 2013

Fuglemor

Anonym23 skriver:

Øv øv

ærgeligt det ska være sådan :/

har du spurgt din mor direkte hvorfor hun var ligeglad med dit bryllup?

Hvis han spørger hende så mener hun ikke at hun er ligeglad. Men hun er så negativ omkring alt og alle nogen gange 

Anmeld

14. maj 2013

Tulipan

Mor12 skriver:

Hvis han spørger hende så mener hun ikke at hun er ligeglad. Men hun er så negativ omkring alt og alle nogen gange 

Det ka være du er blevet gift i en dårlig periode og det ikke har været meningen at de ville være negative??

Anmeld

14. maj 2013

Fuglemor

Anonym23 skriver:

Det ka være du er blevet gift i en dårlig periode og det ikke har været meningen at de ville være negative??

fra den første dag vi fortalte om det har de været sådan. De har ikke på noget tidspunkt spurgt ind til hvordan det gik med planlægningen, de har ikke en gang ville se mig i kjolen. 

Anmeld

14. maj 2013

Krussedulle

Mor12 skriver:

Jeg kan dælme godt forstå at du er skuffet!

Det minder uhyggelig meget om et scenarie jeg har oplevet, det var dog bare med graviditet!

Kæmpe får du af mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.