Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg overvejer en TS.

Når der på deres hjemmeside står 7-12 uger, er det så fra 6+ eller 7+ man kan komme til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Når der på deres hjemmeside står 7-12 uger, er det så fra 6+ eller 7+ man kan komme til det??

Uden at vide det tror jeg det er 7+, men i må vel kunne ringe og høre held og lykke med det

Anmeld

14. maj 2013

M&N

Anonym skriver:

Det plejer at være fra 7+0. De 2 gange jeg har været gravid har vi kunne se hjerteblink fra 5+2.

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Det plejer at være fra 7+0. De 2 gange jeg har været gravid har vi kunne se hjerteblink fra 5+2.

Okay.. Hvor er du blevet scannet henne så, siden det de fleste steder hedder 7+?

Anmeld

14. maj 2013

M&N

Anonym skriver:

Okay.. Hvor er du blevet scannet henne så, siden det de fleste steder hedder 7+?

Første gang hos scanningsjordemoderen.dk inde på Østerbro.

Anden gang hos Dr. Tri i Hvidovre - det var dog en henvist scanning da jeg var usikker på termin. Kunne ikke se hvor langt henne jeg var da Malucca var 2 mm ca men vi kunne tydeligt se det lille hjerte banke  

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Første gang hos scanningsjordemoderen.dk inde på Østerbro.

Anden gang hos Dr. Tri i Hvidovre - det var dog en henvist scanning da jeg var usikker på termin. Kunne ikke se hvor langt henne jeg var da Malucca var 2 mm ca men vi kunne tydeligt se det lille hjerte banke  

Okay.. Bor desværre ikke i Kbh, så har ikke mulighed for at få en så tidligt, åbenbart

Anmeld

14. maj 2013

M&N

Anonym skriver:

Okay.. Bor desværre ikke i Kbh, så har ikke mulighed for at få en så tidligt, åbenbart

Øv! Da jeg var gravid første gang troede vi at jeg ville være 6+1, men var kun 5+2 og der kunne man stadig se det lille hjerte banke, kun derfor vi kunne se det så tidligt 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Øv! Da jeg var gravid første gang troede vi at jeg ville være 6+1, men var kun 5+2 og der kunne man stadig se det lille hjerte banke, kun derfor vi kunne se det så tidligt 

Ja, det er rigtig træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.