Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
3 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Vi har netop været til MD-scanning. hvor vi fik kønnet af vide.

Vi har i forvejen en helt fantastisk dreng, så vi havde håbet på at der gemte sig en lille pige denne gang....men nej det var igen en dreng.

Jeg blev så skuffet og nu har jeg så dårlig samvittighed over det.

Er der andre der har prøvet det? og forsvinder det igen. Jeg er bange for at jeg ikke vil komme til at elske lillebror lige så meget som storebror pga kønnet, og det er selvfølgelig ikke fair.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, men havde bare brug for at komme ud med det. Jeg burde nok snakke med min jordemoder om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Vi har i forvejen en helt fantastisk dreng, så vi havde håbet på at der gemte sig en lille pige denne gang....men nej det var igen en dreng.

Er der andre der har prøvet det? og forsvinder det igen. Jeg er bange for at jeg ikke vil komme til at elske lillebror lige så meget som storebror pga kønnet, og det er selvfølgelig ikke fair.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, men havde bare brug for at komme ud med det. Jeg burde nok snakke med min jordemoder om det.

Tror at rigtig mange har gennemgået det du gennemgår nu, især med nummer to, fordi rigtig mange gerne vil have en af hver køn.

Det føles super øv for dig lige nu, men du kommer over det, og du vil med garanti elske lillebror ligeså højt som du gør med storebror, han skal nok stjæle dit hjerte fuldstændig, når han kommer ud og smiler lidt til dig.

Det der gør at du kan føle den der "øv" følelse lige nu, er fordi du ikke har et direkte forhold til din kommende søn endnu. Du kan hverken sætte ansigt eller personlighed på ham, og det i har lige nu er "kun" en forbindelse, du ved han måske er vågen på visse tidspunkter og er meget aktiv på andre, mere ved du faktisk slet ikke om ham. 

Jeg kan love dig for, at når du først ser ham og lære ham at kende, vil du ALDRIG bytte ham ud, om du så fik 2 tvillinge piger for det 

Anmeld

14. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg tror der er mange andre end dig, der har prøvet det samme Er sikker på, at du vil elske din lille dreng i maven ligeså meget som storebror. 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar, det lettede lidt på den dårlige samvittighed 

Men jeg er nu glad for jeg ved kønnet nu, frem for at det ville komme som et chok, når han kom ud. Nu har jeg da tid til at vænne mig til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.