Juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

Mutti2B

Hvornår fik jeres juniordyne og i hvor lang tid brugte de den? Hvor mange sengesæt havde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

HoltSchmidt

Mutti2B skriver:

Hvornår fik jeres juniordyne og i hvor lang tid brugte de den? Hvor mange sengesæt havde i?

Min dreng (14 mdr) fik juniordyne da han var ca 6mdr, da han ligger meget urolig, så babydynen ikke ville dække ham ordentligt. 

Han bruger stadig juniordynen om natten. Om dagen hvor han sover i barnevogn bruger han babydynen, da jeg syntes juniordynen er for stor.

Anmeld

14. maj 2013

LilleChelle

Mutti2B skriver:

Her fik han juniordyne som 4 måneders, da han kom over i tremmesengen. Ganske enkelt fordi babydynen ikke dækkede ham når han lå med benene i vejret. 

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

Mutti2B skriver:

Ja det er faktisk ret tidligt at de skal skifte til en junior dyne. Jeg vil også mene at det er et sted mellem 6-10 måneder alt efter hvor stor den lille er, og som allerede nævnt hvor uroligt de ligger når de sover:-)

Anmeld

14. maj 2013

SAL

Mutti2B skriver:

Mine drenge var omkring 5 måneder, den ældste på knap 4 bruger den stadig og det tænker jeg at han skal fortsætte med! De har vel 4-5 sengesæt hver til deres dyne...

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Mutti2B skriver:

Da min søn var 1 år fik han Juniordyne og pude.

Vi har over 10 sengesæt til det. 

Anmeld

14. maj 2013

Fenja09

Mutti2B skriver:

Kan godt se på tidligere svar at vi ikke helt følger "normalen"

Vores datter er 20 måneder og hun sover stadig med babydyner - den dækker hende som den skal og hun gider som regel ikke sove med dyne alligevel. Vi regner dog med at købe jr. dyne om ikke så længe.

/Fenja

Anmeld

14. maj 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mutti2B skriver:

Karla fik juniordyne - da hun rykkede over i juniorseng, et par måneder før hun fyldte 2 :-) Vi har vel 3 -4 sæt, men bruger kun ét - nemlig hendes ynglings med Bamse og kylling ;-) Det bliver vasket og lagt på samme dag.

//Mette

Anmeld

14. maj 2013

Laulund87

Tror Maria var et års tid da vi skiftede, indtil da var babydynen rigelig stor. Så så ingen grund til at skifte før.

Hun har vist 5-6 sæt, men det er jo egentlig nok med 2 sæt

Anmeld

14. maj 2013

tweety2060

Fik junior dyne i dåbsgaven, Men tog det først i brug da vores datter var 2 år.... Og 4 sæt men mindre kan høre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.