Hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Er gået på slankekur fra den 1 maj. Har i en god en man kan følge . Morgenmad spiser jeg havergryn med mini mælk frokost et stykke rugbrød med pålæg aften spiser jeg grønsager med kød . Spiser ikke ris kartofler eller pasta . Cykler 6 10 km hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

B&J

det lyder super sundt det du gør men du mangler lige formiddagsmad og eftermiddagsmad også og gerne noget igen ved 19-20 tiden også så er du oppe på 6 måltider

og håber din slankekur kommer til at gå super godt

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder super sundt det du gør men du mangler lige formiddagsmad og eftermiddagsmad også og gerne noget igen ved 19-20 tiden også så er du oppe på 6 måltider

og håber din slankekur kommer til at gå super godt

Tak spiser også lidt frugt i løbet af dagen men har bare læst at det må man ikke spise for meget af pga frugt sukker? Ved ikke om det passer

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Hej piger. Er gået på slankekur fra den 1 maj. Har i en god en man kan følge . Morgenmad spiser jeg havergryn med mini mælk frokost et stykke rugbrød med pålæg aften spiser jeg grønsager med kød . Spiser ikke ris kartofler eller pasta . Cykler 6 10 km hver dag.

Du spsier vel også mellemmåltider?

Selvom man er på kur, er det super vigtigt at huske mellem måltider. Frugt eller grøntsager .. måske en nødde blanding ind i mellem.

Ellers er det bare generelt sundt og bedst at have en varieret kost. Det har virket for mig  

Løb er faktisk bedre end cykling.  HUSK VAND!! Kærnemælk og skummetmælk er lettere end mini  

Anmeld

14. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak spiser også lidt frugt i løbet af dagen men har bare læst at det må man ikke spise for meget af pga frugt sukker? Ved ikke om det passer

du Har helt ret.. frugt sukker kan også gøre man tager på hvis jeg spiser for meget frugt så begynder jeg stille og tage på eller så står min vægt helt stille.... det fik jeg nemlig snakket med en diætist (staves) om

så jeg spiser og max 2 stk om dagen og ikke mere

Anmeld

14. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Prøv at se om du kan få klemt 6 måltider ned om dagen, gerne måltider som er rige på proteiner, spis massere af kød, så skal det nok gå hurtigt.

Og et lille råd, mål dig med målebånd, for nogle dage kan det godt se gråt ud på vægten, så mål dig, det giver det bedste resultat. Prøv evt. med før-efter billeder også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.