Jesperhus blomsterpark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2013

SaNiNa

Hej

Vi overvejer at køre nogle dage til Jesperhus Blomsterpark i vores ferie.
Vi har egen campingvogn med 2 børn på henholdsvis 4år og knap 2år.

Er der nogen af jer som har erfaring med børn i denne aldre er der noget for dem eller er de for små endnu?
O*g hvilken af pladserne på deres campingplads skal vi vælge vi har selv snakket om æblekrogen.

Vi regner med at være der fra d. 8/8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

karisima

SaNiNa skriver:

Hej

Er der nogen af jer som har erfaring med børn i denne aldre er der noget for dem eller er de for små endnu?
O*g hvilken af pladserne på deres campingplads skal vi vælge vi har selv snakket om æblekrogen.

Jeg synes det er rigtigt hyggeligt i området mellem Blommevej og Gyvelvej så der ville jeg prøve at booke hvis det var mig.

Og jeg synes der er en masse aktiviteter for børn i den alder. Selvfølgelig er der vandlandet men parken er også rigtig god til børn, der ikke er for gamle  Min datter på 3 var ihvertfald meget optaget af parken sidste sommer, da vi var der.

Anmeld

14. maj 2013

ghf

hej...

jesperhus blomsterpar kan varm anbefaldes..

jeg havde mit barn på knap 2½ årog det gik bare så godt, vi havde madpakke, og drikkelse med derovre det var bare så kanon hyggeligt. vi var dog kun de ovre en dagsbesøg....

så jeg syntes bestemt ikke det er for tidligt at tage dine børn med der hend.. - det er bare hvad jeg synes

Anmeld

15. maj 2013

SaNiNa

karisima skriver:

Jeg synes det er rigtigt hyggeligt i området mellem Blommevej og Gyvelvej så der ville jeg prøve at booke hvis det var mig.

Og jeg synes der er en masse aktiviteter for børn i den alder. Selvfølgelig er der vandlandet men parken er også rigtig god til børn, der ikke er for gamle  Min datter på 3 var ihvertfald meget optaget af parken sidste sommer, da vi var der.

Mange tak for dit svar.

så må vi heller se at få bestilt

Anmeld

15. maj 2013

SaNiNa

charmepigen skriver:

hej...

jesperhus blomsterpar kan varm anbefaldes..

jeg havde mit barn på knap 2½ årog det gik bare så godt, vi havde madpakke, og drikkelse med derovre det var bare så kanon hyggeligt. vi var dog kun de ovre en dagsbesøg....

så jeg syntes bestemt ikke det er for tidligt at tage dine børn med der hend.. - det er bare hvad jeg synes

Tusind tak for dit svar.
Tror også turen går der til, nu skal vi så bare lige finde ud af om vi når at få vores nye vogn så vi kan bestille en rigtig plads...

Anmeld

15. maj 2013

L&V

SaNiNa skriver:

Hej

Jeg har ikke selv erfaring med det men har flere børn i min børnehave der har været på ferie der og kommer der år efter år og de elsker det.. Der er masser de ka gi sig til med vandland, dyr legeplads osv. og det vigtigste er jo os bare at mor og far er der og man hygger sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.