Aktivitet i maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

banaman89

Jeg synes bare at jeg hører at rigtig mange gravide mærker mindre til deres barn/børn inde i maven her i varmen ..

Men jeg kommer til at tænke på om der mon er noget galt med min baby , for jeg synes at jeg er begyndt at mærke meget mere til min (som om den har gang i en fodbold-kamp og der ikke kun er en baby men mange flere) smat min bækkenløsning er blivet 100 gange værre  ..

Jeg sover ikke mere end 3-4 timer for der er bare gang i den hele tiden og det er ikke kun et bestemt sted men overalt i maven .. Og jeg føler ikke at jeg har det for varmt om natten så det er ikke det som holder mig oppe/vågen ..

Er det bare mig eller ??

Hilsen Anna , (27+6) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville ønske jeg kunne svare dig, men det kan jeg ikke!
Kan kun sige at umiddelbart kan jeg da ikke tro der er noget galt i at din bebser er mere aktiv end andre!? Måske er det NETOP fordi du ikke føler at du har det for varmt at bebser heller ikke føler det?
Men jeg synes du skal ringe og spørge din jordemoder hvis du er i tvivl, for hun kan da stensikkert svare dig på det!
Store Knus Caroline, som glæder sig til det er hendes tur til at mærke den lille

Anmeld

2. juli 2009

Ox.

banaman89 skriver:

Jeg synes bare at jeg hører at rigtig mange gravide mærker mindre til deres barn/børn inde i maven her i varmen ..

Men jeg kommer til at tænke på om der mon er noget galt med min baby , for jeg synes at jeg er begyndt at mærke meget mere til min (som om den har gang i en fodbold-kamp og der ikke kun er en baby men mange flere) smat min bækkenløsning er blivet 100 gange værre  ..

Jeg sover ikke mere end 3-4 timer for der er bare gang i den hele tiden og det er ikke kun et bestemt sted men overalt i maven .. Og jeg føler ikke at jeg har det for varmt om natten så det er ikke det som holder mig oppe/vågen ..

Er det bare mig eller ??

Hilsen Anna , (27+6) ..

Tror slet slet slet ikke du skal være bange!

Lige siden det her varme vejr begyndte spræller lillepigen også som en gal derinde, nogle dage mere end andre, men jeg har mange nætter for tiden hvor hun holder mig oppe fordi hun tumler rundt derinde.

Jeg har været til undersøgelser, fået tjekket diverse ting og mange andre ting på det sidste, og der har hun ikke fejlet noget så vidt de kunne se

Knus Sussie 36+1

Anmeld

2. juli 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg er i uge  32+2 og min den lille spræller også godt og mit bækkenløsning er også blevet meget værrer samtidig har jeg fået en nerve i klemme omme i lænden så jeg næsten ikke kan gå så jeg tror det er meget normalt at den lille er mere aktiv i denne varme

knus sabrina 32+2

Anmeld

2. juli 2009

kiroo

hejsa...

jeg er lige hoppede ind i uge 26 og min lille pige holder fest hele tiden, og i sær når jeg slapper af. tror det er meget normalt. Men syntes heller ikke det er sjovt når hun fester om natten, vender og drejer mig konstant, og når jeg vågner går dersom regl en time før jeg sover igen, hader at sove, fordi jeg altid vågner..

Anmeld

2. juli 2009

banaman89

kiroo skriver:

hejsa...

jeg er lige hoppede ind i uge 26 og min lille pige holder fest hele tiden, og i sær når jeg slapper af. tror det er meget normalt. Men syntes heller ikke det er sjovt når hun fester om natten, vender og drejer mig konstant, og når jeg vågner går dersom regl en time før jeg sover igen, hader at sove, fordi jeg altid vågner..

Nej kender jeg rigtig meget til .. Vender og drejer mig konstant , så min kæreste vågner af det .. Samt når han ligger sig ind til mig og ligger hans hånd på min mave hopper hans hånd frem og tilbage hele tiden til han flytter den igen .. Men jeg ønsker dog nogen gange bare lidt ro så jeg kan slappe helt af ..

Jeg er 28+0 imorgen og skal igang med min sidste del af gravidteten og glæder mig til at få min bebs i hånden og til at få min krop tilbage (selvom det nok ikke vil komme bagpå mig, hvis jeg kommer til at savne mærken af sparkene, når jeg nu er så vant til det) ..

Hilsen Anna ,, (27+6) ..

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Min bebs holder fest for tiden, og den står på spilopper fra morgen til aften Lørdag går jeg ind i uge 27, så her er der faktisk mere aktivitet lige for tiden end jeg eller har været vant til.

Knus Linda 25+5, som tror hun får en rigtig lille sportsfreak med den aktivitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.