Øm i maven og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
12 svar
8 synes godt om
14. maj 2013

Diana2013

Er der nogen af jer som har haft symptomer som ondt i hovedet og øm i maven, nogen dage er jeg øm helt ned i skeden, eller hvad kan man sige. Det er ikke sådan stik og jag, bare øm. Jeg bløder ikke, og blev scannet i uge 5 hvor alt så fint ud. Nu er jeg 9+5 og skal til nf den 30/5 så min kæreste synes jeg skal vente og ikke købe en scanning :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

BigHope13

DianaBaastrup skriver:

Er der nogen af jer som har haft symptomer som ondt i hovedet og øm i maven, nogen dage er jeg øm helt ned i skeden, eller hvad kan man sige. Det er ikke sådan stik og jag, bare øm. Jeg bløder ikke, og blev scannet i uge 5 hvor alt så fint ud. Nu er jeg 9+5 og skal til nf den 30/5 så min kæreste synes jeg skal vente og ikke købe en scanning :/

Jeg har haft det på samme måde de sidste 2 uger nu. Og var til scanning igår 15+2 hvor alt stadig var i fineste orden.

Min hovedpine kommer fra en skyfri himmel og bom så sidder den lige mellem øjnene
Og har mange stik og jag i hele underlivet, samt er mit underlivet lidt hævet. Så tænker det blot er fordi det hele udvider sig og derfor bliver ømt.

Anmeld

14. maj 2013

ønskebørn74

DianaBaastrup skriver:

Sådan får jeg det når jeg ikke drikker nok vand..

Anmeld

14. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Jeg har haft det på samme måde de sidste 2 uger nu. Og var til scanning igår 15+2 hvor alt stadig var i fineste orden.

Min hovedpine kommer fra en skyfri himmel og bom så sidder den lige mellem øjnene
Og har mange stik og jag i hele underlivet, samt er mit underlivet lidt hævet. Så tænker det blot er fordi det hele udvider sig og derfor bliver ømt.

Sådan får jeg det når jeg ikke drikker nok..

Anmeld

14. maj 2013

Trekløver(:

DianaBaastrup skriver:

Jeg var meget øm forneden i starten og havde stik og jag i løbet af dagen. 

Betalte mig fra en tryghedsscanning, og alt var som det skulle være

Er 28+6 i dag. 

Kh Malle

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Sådan får jeg det når jeg ikke drikker nok..

hov det kunne måske godt være en grund her jeg er nemlig ikke så god til at få drukket, tak for info

Anmeld

14. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

hov det kunne måske godt være en grund her jeg er nemlig ikke så god til at få drukket, tak for info

Det var da så lidt søde.. 2-3 l dagligt.. Jeg har 1/2 l flasker og krydser af i min kalender når jeg har drukket en.. Så er det nemmere at få nok..

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Det var da så lidt søde.. 2-3 l dagligt.. Jeg har 1/2 l flasker og krydser af i min kalender når jeg har drukket en.. Så er det nemmere at få nok..

super god ide, har lige været oppe og hente en flaske i køleskabet, så må jeg få den drukket mens jeg sidder ved computeren her

Anmeld

14. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

super god ide, har lige været oppe og hente en flaske i køleskabet, så må jeg få den drukket mens jeg sidder ved computeren her

Så bunder vi.. 

Anmeld

14. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Så bunder vi.. 

SKÅL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.