Er det bare hormonerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
2 svar
2 synes godt om
13. maj 2013

Camillasb

Min mors kusine Anne, som jeg faktisk kalder moster, fordi jeg ser hende mere end min egentlige moster, har jeg opdagede nu, når jeg er blevet ældre hvor urimlig og selvfed hun er. (det bunder ud i mange episoder) Den første gang jeg havde min kæreste med til at møde familien, havde min kæreste lige været ude for et bil uheld, og fordi han kører i BMW og var ung, sagde statistikkerne jo, at de unge drenge kører ad helveds til, så det faktisk var hans egen skyld, hentydede hun. (han sidder der med brækket arm og skræmmer i ansigtet, fordi der var en idiot, der kørte over for rødt) Men nej, det var han selv uden om, og det vidste vi jo os godt, mente hun. Hun kommer ikke til min families fødselsdage, hun skal altid noget. (hun er mega nærig) og vi kommer altid til hendes, og dagen efter kan man se på trendsales, at det man har givet hende er sat til salg. Okay så, men min søster møder hende den anden dag, hvor hun siger "ja det skulle lige være min datter der kom hjem som 21 årig og var gravid, så var hun fandeme sendt på kostskole" Ihhhhhhhh hvor bliver jeg bare sur og ked af det, når jeg hører det, også fordi jeg ikke var der til at forsvare mig selv. Jeg kan ikke falde i søvn før jeg for det ud af mit system. SKAL JEG LADE DET VÆRE, ELLER KONFRONTERE HENDE? Hold kæft en kælling!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Giver hun dig noget positivt, som gør at hun er værd at have i dit liv?

Hvis ikke ville jeg droppe kontakten til hende og ikke gide spilde min tid eller energi på hende.

Hvis hun gør ville jeg konfrontere hende.

Anmeld

14. maj 2013

Frk.S

RGN skriver:

Giver hun dig noget positivt, som gør at hun er værd at have i dit liv?

Hvis ikke ville jeg droppe kontakten til hende og ikke gide spilde min tid eller energi på hende.

Hvis hun gør ville jeg konfrontere hende.

Enig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.