Barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2013

lottemusen

Hej.

Min søn er begyndt at sidde op i barnevognen nu. Men jeg synes altså ikke han sidder så godt, når klappen er slået op. Jeg har prøvet med en ekstra pude i ryggen, men synes ikke det er helt optimalt.

Derfor tænker jeg på at købe en barnevognspude. Men er det en god ide? Eller har i et tip til, hvordan han ellers kan komme til at sidde bedre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

lottemusen

Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe mig? 

Anmeld

14. maj 2013

Aabye

lottemusen skriver:

Hej.

Min søn er begyndt at sidde op i barnevognen nu. Men jeg synes altså ikke han sidder så godt, når klappen er slået op. Jeg har prøvet med en ekstra pude i ryggen, men synes ikke det er helt optimalt.

Derfor tænker jeg på at købe en barnevognspude. Men er det en god ide? Eller har i et tip til, hvordan han ellers kan komme til at sidde bedre? 

Jeg kan KUN tale godt for en barnevognspude.. 
Jeg har købt min ved Fjolletrold.. Hun er både til at finde her: www.fjolletrold.dk og på facebook.. 

Jeg er SÅ glad for min pude som jeg købte til min nu 2 årige dreng.. Lillebror har selvfølgelig arvet den.. Og vi har brugt den til ham siden han ikke gad ligge ned i barnevognen mere.. 

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Jeg bruger bare en ammepude til min søn i barnevognen

Anmeld

14. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg vil varmt anbefale en barnevognspude. Min datter har i hvert fald haft rigtig meget glæde af den, og synes det var den som gav hende bedst støtte ved ryggen i barnevognen

Anmeld

14. maj 2013

foto på lærred

lottemusen skriver:

Hej.

Min pige har ikke rigtig brugt det med at sidde op i barnevognen indtil hun kunne sidde selv, så eftersom vi ikke brugte det så meget, så havde jeg blot en ammepude bagved de enkelte par gange.  Det fungerede fint.

Anmeld

27. maj 2013

lottemusen

Tak for jeres svar!  
Jeg har ikke lige fået afprøvet med ammepuden endnu, men umiddelbart tænker jeg, at den vil fylde for meget og ikke give optimal støtte... 

Og så kom jeg i tanke om... Bruger man stadig rygklappen i barnevognen, når man bruger en barnevognspude? 
Ja, jeg har jo ikke brugt sådan en før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.