Jubii... Vi har fået campingvogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
7 svar
7 synes godt om
13. maj 2013

Kloster

En fin gammel sag fra 92' af. Men fortelt og fik købt bord, 5 stole og hynder til.

Så nu skal vi på camping med drengene og vi glæder os

Vi er blevet meldt ind i DCU og har snakket om at tage på Odense-City DCU camping i 10 dage i sommerferien. Ihh altså... Og i nogle weekender hist og her...

Der er køjer for enden af vognen, en enkelt siddegruppe i midten og dobbeltsiddegruppe i den anden ende. Køkkenet er vendt ud/væk fra forteltet af og teltet er blå og grå.

Ihh hvor jeg glæder mig til vi får den i næste uge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Leneur

Kloster skriver:

En fin gammel sag fra 92' af. Men fortelt og fik købt bord, 5 stole og hynder til.

Vi er blevet meldt ind i DCU og har snakket om at tage på Odense-City DCU camping i 10 dage i sommerferien. Ihh altså... Og i nogle weekender hist og her...

Der er køjer for enden af vognen, en enkelt siddegruppe i midten og dobbeltsiddegruppe i den anden ende. Køkkenet er vendt ud/væk fra forteltet af og teltet er blå og grå.

Det bliver da superskønt for jer at komme af sted.

Anmeld

13. maj 2013

Stumpen

Uha hvor dejligt for jer 

Vi har også vogn.. I tre år har vi haft forårsplads på Hvidbjerg strand feriepark.. Sidste år lå vi faktisk på DCU Odense og DCU Åbyskov..

I år skal vi på -nok 2- DCU'er på Sjælland og Lollandfalster i sommerferien...

Anmeld

13. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Camping = hygge!! Rigtig god fornøjelse!! Vh stine

Anmeld

14. maj 2013

SaNiNa

Den bliver i glad for.
Hvis i kunne tænke jer at prøve en lille plads hvor der bare er en hoppepude gynger og lige ned til vandet så skulle i prøve broagerstrandcamping
Værterne er så søde og vi kommer der gerne et par gange om året.

Anmeld

14. maj 2013

Nemesis

camping er også bare et stort hit. JEg ville dog personligt ikke bruge 10 dage på DCU odense.
Vi lå der en uge men kun fordi vi kunne besøge olde og ellers var rundt. Selve pladsen er ikke det vilde, men det er nok fordi vi har små/mindre børn.
ellers er det rigtig fedt at komme rundt. i får jo også et DCU rabat hæfte der gælder til rigtig mange ting.

Anmeld

14. maj 2013

Bshizzle

Tillykke med købet.. Og er helt sikker på i vil nyde Camping livet 

Vi har selv en 7 meter vogn, så vi har masser af plads til os 4   

Men børnene ELSKER at være på camping!  

Vi ligger i år fast i sdr jylland for at være tæt på mine forældre som osse nyder camping livet 

... Og så er det tæt på Tyskland! 

Anmeld

14. maj 2013

MortilElias2010

Kloster skriver:

Nej hvor er I heldige!!!!!  Det er vi også på udkig efter, men der har vi forskellig smag og den skal være billig. Men ikke ligne udskudt æblegrød. Sådan en brun og orange sag hvor gardinerne ligner nikotingult klamt stof  Og hver gang min mand kører forbi sådan een til salg truer han mig med at det er den vi skal have  Allerhelst vil jeg jo gerne have en autocamper meeeen... det sker nok ikke lige i min livstid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.