Det er da spændende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Munder

.....om Anja er ved at flytte eller føde.

Hun har ikke været på siden i forgårs, og det er jo ikke helt normalt (men men hvis de flytter er det jo nok bare fordi hun ikke har noget net.)

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

3rollinger

Ja, hun skulle jo vaere uden net i 3 dage. Men hun kan da vaere i gang med begge dele. Med alt det hun skulle naa, goere rent og saa videre og med datoen, ville det jo ikke vaere saa underligt om hun laa og foedte i skrivende stund.

Anmeld

2. juli 2009

Smølf

Hehe jeg har også tænkt tanken og går bare og venter på indlæg og billeder af den lille ny.

Krydser fingre for at det hele går godt.

Neta

Anmeld

3. juli 2009

st

Hun har lovet at opdatere mig, og jeg har ikke hørt andet end at de flytter til den store guldmedalje.

Puha, føler med hende i den her varme. Hun løfter ingenting, så hun bruger tiden på at gøre rent.

st.

Anmeld

3. juli 2009

Stumpen

Hvor er I søde I 4

Men nej, ingen baby her, men derimod flytterod til den helt store guldmedalje...
Mathildes værelse er indrettet og hold da op hvir har hun meget legetøj -kan godt forstå at jeg ikke kan finde på noget som hun kan ønske sig til sin fødselsdag... Hun kom hjem i dag og hun blev ellevild  Dyrebillederne og blomsterlampen fra Ikea er bare gået ren ind
Derudover er køkkenet pakket ud, men resten er kaos og det er endda et mildt ord

Har dog haft ringet til fg i aften, da jeg har fået alt det vand i tæerne, samt haft lidt hovedpine det sidste døgnstid og pludselig kom også en kvalme.. Jeg tænkte ikke på at mulig fødsel, men svangerskabsforgiftning, men jdm troede at det var pga. varmen (som jeg også regnede med) Da det andet er usandsynligt, når jeg ikke havde det i sidste graviditet og ikke haft skiftet partner, da det åbenbart er hans gener der er skyld i mulig svangerskabsforgiftning...

Men jeg har det varmt og sveder helt ekstremt, men som st skrev, så løftedejeg intet, men gik rundt og gjorde rent og har så pakket ud, men fået Karsten til at løfte kasser, da jeg er pæn øm downthere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.