Hvor er I søde I 4

Men nej, ingen baby her, men derimod flytterod til den helt store guldmedalje...
Mathildes værelse er indrettet og hold da op hvir har hun meget legetøj -kan godt forstå at jeg ikke kan finde på noget som hun kan ønske sig til sin fødselsdag... Hun kom hjem i dag og hun blev ellevild

Dyrebillederne og blomsterlampen fra Ikea er bare gået ren ind

Derudover er køkkenet pakket ud, men resten er kaos og det er endda et mildt ord

Har dog haft ringet til fg i aften, da jeg har fået alt det vand i tæerne, samt haft lidt hovedpine det sidste døgnstid og pludselig kom også en kvalme.. Jeg tænkte ikke på at mulig fødsel, men svangerskabsforgiftning, men jdm troede at det var pga. varmen (som jeg også regnede med) Da det andet er usandsynligt, når jeg ikke havde det i sidste graviditet og ikke haft skiftet partner, da det åbenbart er hans gener der er skyld i mulig svangerskabsforgiftning...
Men jeg har det varmt og sveder helt ekstremt, men som st skrev, så løftedejeg intet, men gik rundt og gjorde rent og har så pakket ud, men fået Karsten til at løfte kasser, da jeg er pæn øm downthere..
Anmeld