hjælp nogen der kender til pomeranian

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
12 svar
2 synes godt om
13. maj 2013

Anonym trådstarter

Hey jeg har været ude og se på nogle pomeranian hvalpe og de ser friske og søde ud
Men så faren og moren og faren hade mistet meget hår spurte ind til det og de siger det er hans humoner der har gjordt han har tabt næsten alt hår men det var ved at vokse ud igen

Min spg er så om i vil stole nok på sælger og købe en??
Mvh kender en der kender personen så vil gerne være anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Hey jeg har været ude og se på nogle pomeranian hvalpe og de ser friske og søde ud
Men så faren og moren og faren hade mistet meget hår spurte ind til det og de siger det er hans humoner der har gjordt han har tabt næsten alt hår men det var ved at vokse ud igen

Min spg er så om i vil stole nok på sælger og købe en??
Mvh kender en der kender personen så vil gerne være anonym

Jeg ville ikke købe, med mindre de kan fremvise et papir på hvad dyrlægen har behandlet for.

Det kan være så meget. eks allergi. Og det er noget møg!

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville ikke købe, med mindre de kan fremvise et papir på hvad dyrlægen har behandlet for.

Det kan være så meget. eks allergi. Og det er noget møg!

De viste mig kun stambogen og sa hva lægen har sagt at det ik er noget der går videre da det var hans humoner

Anmeld

13. maj 2013

Kloster

Alle hvalpe er søde.... Men tag et seriøst tjek af forældrene. Det siger alt. Jeg ville ikke købe en hvalp et sted, hvor faren var syg/havde problemer.

Find en anden skøn hvalp et sted, hvor forældrene giver dig en fantastisk samvittighed.

Tænk hvis du får en hund, der har arvet de "forstyrrende" hormoner ell anden form for problemer.

Anmeld

13. maj 2013

C-Dog

Spørg om du kan få en garanti på at de vil dække for arvelig allergi? Altså det er jo svært at købe hund, ofte løber man en risiko i og med man er nødt til at stole på sælger. Og hvis noget føles forkert, eller for godt til at være sandt, ja så bør man nok holde sig væk :-)

Anmeld

13. maj 2013

VIPpigen

Min søster står i krisen lige nu. Faderen til hendes hund er testet positiv for allergi, det vil -hvis det er slemt- koste hende ca 5000 om måneden måske hver anden måned, fordi hunden skal have en sprøjte...

undersøg det, alt du kan, så du ikke kommer til at stå i problemet. Min søster er så ked af det lige nu, fordi hun har ikke råd til den længere hvis den skal have alle de sprøjter

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Alle hvalpe er søde.... Men tag et seriøst tjek af forældrene. Det siger alt. Jeg ville ikke købe en hvalp et sted, hvor faren var syg/havde problemer.

Find en anden skøn hvalp et sted, hvor forældrene giver dig en fantastisk samvittighed.

Tænk hvis du får en hund, der har arvet de "forstyrrende" hormoner ell anden form for problemer.

Det spurte jeg dem om om det gik videre der sa de at dyrlægen har sagt at det ik går videre
Jeg sys bare det svært hva man skal

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Spørg om du kan få en garanti på at de vil dække for arvelig allergi? Altså det er jo svært at købe hund, ofte løber man en risiko i og med man er nødt til at stole på sælger. Og hvis noget føles forkert, eller for godt til at være sandt, ja så bør man nok holde sig væk :-)

Jamen gælder det hvis man bare skriver i hånden på et stk papir skal der ik mere til så man ved den gælder.. sys jeg har hørt noget om at en underskrift på et papir hvor der er skrevet ned ik er godt nok.. ?

Sys prisen er rimlig de 7000 med stambog og det. De ville ga de 8500 men spurte om det var okey med 7000 og det gik de så med til.

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Min søster står i krisen lige nu. Faderen til hendes hund er testet positiv for allergi, det vil -hvis det er slemt- koste hende ca 5000 om måneden måske hver anden måned, fordi hunden skal have en sprøjte...

undersøg det, alt du kan, så du ikke kommer til at stå i problemet. Min søster er så ked af det lige nu, fordi hun har ikke råd til den længere hvis den skal have alle de sprøjter

Oki puha øv hvor er det træls dækkee forsikringen ik noget a det jeg fik a vide a alka at for 2400 ca var de dækket med død osv på nær noget med snæ da de sku ha sløve knæ og såden man han viste ikk så meget om hunden så det var lidt svært at få råd hva den dækkede og ikke.

Men på en måde tænker jeg os det da vildt den kan tabe håret a hormoner det virker mærkeligt men måske er det sandt.
Sys det svært når man er faldet for en men er nervøs for faren :/ øv

Anmeld

14. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Oki puha øv hvor er det træls dækkee forsikringen ik noget a det jeg fik a vide a alka at for 2400 ca var de dækket med død osv på nær noget med snæ da de sku ha sløve knæ og såden man han viste ikk så meget om hunden så det var lidt svært at få råd hva den dækkede og ikke.

Men på en måde tænker jeg os det da vildt den kan tabe håret a hormoner det virker mærkeligt men måske er det sandt.
Sys det svært når man er faldet for en men er nervøs for faren :/ øv

Jeg ved ikke hvad forsikringen dækker.

moderens ejer (altså hundens mor ejer) har valgt at de vil teste min søsters hund for diverse allergier, på hendes regning. Så indtil videre koster det ikke min søster noget. Er det slem allergi skal de finde ud af hvad der så skal ske. Min søster vil aflive ham, fordi det bliver svært med slem allergi på en lille hund...

har du prøvet at Google om de kan tabe håret pga hormoner?? Ellers ville jeg lige ringe til en dyrlæge og spørge om det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.