Lægevagten eller fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
15 svar
5 synes godt om
13. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Sagen er den at jeg har rigtigt mange plukveer, de gør sindssygt ondt og kommer meget tit! Da jeg talte fik jeg 7-8 på 3 min, de varer 6-15 sekunder.

Har haft dem siden igår aftes, og er nu blevet rådet til at ringe til Lægevagten eller fg.
Men er "kun" 18+6, ville i ringe til fg eller Lægevagten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Hej piger.

Sagen er den at jeg har rigtigt mange plukveer, de gør sindssygt ondt og kommer meget tit! Da jeg talte fik jeg 7-8 på 3 min, de varer 6-15 sekunder.

Har haft dem siden igår aftes, og er nu blevet rådet til at ringe til Lægevagten eller fg.

Jeg ville ringe til fødegangen Så må de sende dig videre hvis ikke det er hos dem  

Anmeld

13. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Fødegangen!! 

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger.

nok lægevagten som sender dig på fg til en "strimmel" kurve for at se om de er regelmæssige. kan være tegn på tidlig fødsel. betyder ikke du føder nu. jeg havde rigtig mange men man er obs på det hvertfald

held og lykke

Anmeld

13. maj 2013

anynom

Det kommer helt an på hvornår du "må" kontakte fødegangen. Da jeg ventede Isabel skulle jeg være mindst 21 uger henne før det var fødegangens "problem". Det fik jeg at vide til første jordmoderbesøg

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har fået at vide, at indtil uge 24 hedder det læge eller lægevagt

Anmeld

13. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger.

Lægevagten.. Man skal vidst være over 20-22 uger henne før det er direkte til fødegangen.. Men det kan dog være at lægevagten sender dig derover..

Anmeld

13. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej piger.

De fleste steder ska du være 20+ før fg vil ta dig så ville ringe til vagtlægen

Anmeld

14. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Gå til egen læge idag,og få en henvisning til svangergangen,så vil du hurtig blive indkaldt til en cervix scanning,og man vil formentlig følge dig tæt ind til uge 34,hvis du fortsat har så kraftige og hyppige plukveer.

Langt de fleste steder høre man først til på FG,når man er fulde 24 uger henne.

Før der hedder det egen læge. 

Håber du er ok. 

Anmeld

14. maj 2013

Michelle88

Jeg har lige født på Kolding sygehus og der må man kontakte fødegangen fra uge 18.. Men fik du ikke afvide til første jm samtale hvem du skal kontakte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.